Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, November 2, 2012

EKSKLUSIF DARI KEDAH..!!! SIAPA DALANG DALAM KCS NAK JATUHKAN RASLI..?!!!





Tahniah aku ucapkan kepada semua ahli-ahli majlis lantikan politik PAS yang berdemo di depan Wisma Darulaman pagi semalam. Tahniah la sebab demo tu membuktikan bahawa depa memang takdak kerja nak buat semalam selain mencampuri bidang kuasa DYMM Sultan Kedah...


Aku nak tanya la. Apa kesan dari demo "lembu-lembu PAS" tu semalam? Datuk Rasli dah letak jawatan ke? 

Dengan demo semalam, apakah Datuk Rasli dipecat sebagai SUK serta merta? Rasanya takdak kesan lain pun. Sebaliknya, puak-puak PAS yang berdemo tu hanya membuang masa dengan melakukan sesuatu yang tak berfaedah...

Kalau benar Rasli seleweng duit, laporkan pada pihak berkuasa. Kalau benar Rasli tak amanah dalam tugas, laporkan kepada pihak Istana. Dan kalau benarlah Rasli ada kepincangan, laporkan saja kepada pihak yang sepatutnya...

Apa gunanya buat demo? Apakah "lembu-lembu" itu fikir Rasli sebodoh mereka untuk melakukan sesuatu yang sia-sia seperti itu?

Lagipun, Rasli tak ada apa yang dia nak takutkan. Rasli bukannya gila jawatan. Dan aku yakin dia tahu siapakah "DALANG" yang mahu dia meletak jawatan sebagai SUK...heh!

Sebagaimana maklum, kontrak Rasli baru saja disambung oleh DYMM Sultan Kedah selama setahun. Dan dengan kontrak setahun itu, ramai pihak tahu betapa bengangnya "seseorang" itu apabila peluang kenaikan pangkatnya seolah-olah "ditangguh" selama setahun...

Sekiranya Rasli bersara, "dalang" di dalam KCS itu hanya memerlukan sedikit masa untuknya melangkah ke jawatan SUK yang diidamkan selama ini. Cita-citanya, "dia" mahu pencen sebagai SUK. Maklumlah, pencen sebagai SUK ni tinggi sikit bayaran pencennya nanti...heh!

Lagipun, siapa yang tidak tahu mengenai dirinya yang merupakah seorang PENYOKONG PAS TEGAR di dalam KCS? Dah lama dia sokong PAS. Jadi, mungkin dia mahu PAS membalas jasanya menyokong PAS dengan "menyegerakan" persaraan Rasli supaya dia boleh merebut jawatan tersebut!

Apa yang dia tak buat untuk PAS? PAS mahu dia tukar status tanah Madrasah Salihiyah pun dia dah buat walaupun berdepan dengan dakwaan menghina mahkamah. 15,000 ekar tanah untuk Ladang Rakyat pun dia yang luluskan walaupun tak ada kelulusan EIA.

Lagipun dia yakin, dengan "partnership" dengan Mr SSS yang "beraja" di Wisma Darulaman, dia boleh menjadi "raja" di dalam KCS! Heh!

Siapa "dalang" tersebut? Alaaaa...siapa yang makan cabai, dia la yang rasa pedassss..!!! Kan? Kan? Kan? Muahahahahaaaaaa....

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!