Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, November 11, 2012

ADEHHHH..!!! NEELOFA BERKEMBAN LAGI..???!!!


Adehhh laaa..!!! Neelofa ni berkemban lagi? Minat betul dia kat fesyen berkemban ni. Dah takde fesyen lain ke Lofa?

Aku tahu la Neelofa ni cantik. Tapi jaga la kecantikan tu dengan baik. Pakai tu lain kali biar la sopan sikit...sesuai sebagai seorang muslimah yang dilahirkan di negeri Serambi Mekah..

Errr.. Pok Nik tak ajar ke Neelofa berpakain molek-molek sikit? Ishhhh...Pok Nik ni nak kena tibai nihhhh...

Lofa...aku harap hang pakai la pakaian yang sopan sikit no. Hang tu glemer...cun pulak tu. Jangan la hang naik disebabkan publisiti lagu ni... tak elok woooo...!!! Nanti terangkat habis kopiah pak-pak lebai PAS tu..depa bukan tau control nafsu..tiap-tiap hari depa makan ubat kuat..!!! Heh!

4 comments:

tulofa said...

jubo mu lah
di kelantan tu ramai umno lagi
tibai la yg umno tu

Anonymous said...

aku dok klate lamo doh,nama jah negeri islam,budok2 supo setan blako,lebih2 lg anak2 org pas..ayah paka kopiah ats kepala,mok tudung labuh,anak tino jual jubo,anak jate ngisap dadah,minum,main tino...kecep bak agama sedap,tp x buat sbb xdok masa..masa sek dio guna utk caci org umno..

DUKE BLOG..teruskan perjuangan anda..doakan kemenangan umno di negeri kelate

Anonymous said...

kalu islam trsebar nga molek di klate,anok klate xjdi gilo kokse,hok menutup perjuangan islam puok2 umno la,kecek psl islam sikit lari clabok,baso setan byk dlm tubuh,x ajin nk cubo basoh nga ayt2 suci al-quran...kalu duit no 1,...baso x celek IT gk payoh nk wt kiro...

Anonymous said...

kalu islam trsebar nga molek di klate,anok klate xjdi gilo kokse,hok menutup perjuangan islam puok2 umno la,kecek psl islam sikit lari clabok,baso setan byk dlm tubuh,x ajin nk cubo basoh nga ayt2 suci al-quran...kalu duit no 1,...baso x celek IT gk payoh nk wt kiro...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!