Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, October 22, 2012

EKSKLUSIF DARI KEDAH..!!! MAJORITI KCS MAHU FISOL DIPECAT DARI KCS..?!!!


Aku ketawa besar melihat kebodohan penulis blog Kedah La, Enggang Qadha, yang sememangnya bengap dan tolol dalam menulis mengenai isu PAS Vs. Datuk Rasli. Bukan apa...banyak faktanya salah sama sekali dan banyak bohong dari betulnya...heh!

Enggang "bodo" tu kata, 80% anggota KCS sokong gerakan PAS PIS PUS dan Pakatan Haram untuk jatuhkan Datuk Rasli sebagai SUK Kerajaan Negeri Kedah.

Aku nak muntah baca statement Enggang "bodo" ni. Bukan apa. Nampak sangat faktanya salah! Dari seluruh 158 anggota KCS dan puluhan anggota KCS yang sudah bersara di Kedah ni, majoritinya semua salahkan Ahmad Fisol yang dia sayang sangat tu!

Aku pun tak tau dari mana Enggang "bodo" ni dapat fakta dan bila dia buat "pungutan suara" anggota KCS tu. Tapi sebagai seorang yang kenal majoriti KCS di negeri Kedah ni, aku dah tanya lebih dari separuh dari mereka dan mereka terus terang balun Fisol kaw-kaw..!!!

 Paling lawak bila puluhan dari KCS menyatakan bahawa ramai di kalangan KCS yang memang menyampah dan meluat kat Fisol sebelum kes ni berlaku lagi. Dalam ertikata lain, ramai KCS yang tak suka Fisol.

Jadi, nampak sangat la Enggang "Bodo" ni menipu pembaca! Heh! 

Satu lagi, aku nak bagitau Enggang "bodo megheput" ni, Sobri Sudin tu bukan pemilik blog Padi Jantan! Aku ulang sekali lagi, SOBRI SUDIN TU BUKAN PEMILIK BLOG PADI JANTAN! Heh!


Aku tau la sapa pemilik blog Padi Jantan tu sebab aku kenal Padi Jantan personally! Heh! Jadi, nampak sangat la di Enggang Qadha ni penipu besaqqqq..!!! Heh!

Aku heran betul la pada mana-mana orang Kedah yang percaya pada blog Kedah La, terutamanya Enggang "Bodo" tu. Senang betul depa kena tipu! Heh! Kena tipu hidup-hidup pulak tu! Nasib baik Enggang "Bodo" tu tak jual depa hidup-hidup..!

Aku nak tanya puak-puak PAS yang dok percaya kat blog Kedah La...sampai bila hangpa nak biarkan kena tipu dengan blog tu? Heh! Bila aku cerita benda betoi, hangpa kata kami menipu, padahal kami habaq benda betoi tuuuu...!!!

P/s: Pelik betul akhir zaman ni bila apa yang betul dikatakan tipu dan penipu macam Kedah La - Enggang "Bodo" tu dikatakan benar belaka! Heh! Oii Enggang "BOTAK", bila mau taubat..?!!!

4 comments:

McTheory said...

Toksah layan depa duke, sebab depa bodo tahap dewa gaban.. kah kah kah..

SERBAN HIJAU said...

Biasalah orang PAS atas kepala ada Batu Belit.

Kepala dah berat otak pulak dah ketat.

Punkoq pulak kena sumbat. Yang tinggal hanya mulut dok mengumpat.

Aktivis Pendang jr said...

hahaha tudddiaaaaa...... weiiii enggang babun tu buat fitnah gila babi, agak2 la nak cakap sobri tu pemilik blog padi jantan, aku la pemilik sebenar blog tu hahahahahahhaa nak kencing orang tapi sunat pun tak lagi enggang babun ni aadehhhh

Aktivis Pendang jr said...

hahaha tudddiaaaaa...... weiiii enggang babun tu buat fitnah gila babi, agak2 la nak cakap sobri tu pemilik blog padi jantan, aku la pemilik sebenar blog tu hahahahahahhaa nak kencing orang tapi sunat pun tak lagi enggang babun ni aadehhhh

Bila Kak Su Bersuara... Heh!