Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, October 31, 2012

AKAD NIKAH PALING LAWAK.. KAH..! KAHH..!! KAHHH..!!! MESTI TONTON..!!!



Kah! Kahhh!!! Kahhh..!!! Kalau aku ada depan tok kadi ni, dah tentu aku ketawa guling-guling! Lelaki macam ni pun ada ke? Sampai sekarang aku dok gelak tak habis lagi kalau teringatkan gelagar pengantin lelaki ni...hahahahahaaaaaaa..!!!!

Apa daaaa..!!! Kasi malu lelaki betul laaa..!!! Orang sebelum akad tu get ready la betul-betul. Selawat banyak-banyak, mintak doa lancarkan lidah, fasih masa akad nikah. Tu laaa...gelojoh sangat nak berbini...! Heh!

Aku dulu senafas je..settled! Alhamdulillah....heh! Korang berapa kali gagap?

1 comment:

Anonymous said...

Ramai dari Mat Indon buta huruf, tapi lagak jadi bila org beri bahan rujuk, pura2 baca dan mengerti..

Mcam derebar boss aku dulu, eksyen semacam, masa tunggu boss kat ruang tamu baca Malay Mail konon, tapi paper terbalik, BI sepatah tak ngerti!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!