Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, September 17, 2012

VIDEO PANAS..!!! BUKTI BUDAK POMPUAN DI NEGARA NI DAH ROSAK..!!!


Video ni adalah bukti budak-budak pompuan sekarang ni tak layak di buat awek atau bini! Jujur aku kata, budak-budak pompuan skang ni makin ramai yang rosakkk...

Kalau adik-adik korang yang kena pukul cam ni...apa korang rasa? Aku terfikir..camana kalau budak betina yang pukul member dia tu dibelasah ramai-ramai? Apa dia rasa...best? Nak try?

Mana silapnya bila budak-budak pompuan ni rosak? Pada aku...mak bapak diorang la yang punya salah. Problemnya, mak bapak diorang ni salahkan pulak cikgu-cikgu kat sekolah...

Paling teruk, puak-puak pembangkang politikkan perkara ni dan hasut mak bapak yang tak reti pikir ni dengan menyalahkan kerajaan...apa punya bodo la pemikiran macam ni...tu pun diorang tak sedar-sedar diri diorang diperbodohkan pembangkang...

Korang rasa...apa "ubat"nya bagi budak-budak macam ni..? Pada aku...mak bapak diorang patut kembali kepada cara Islam...ajar anak-anak tu solat dulu...bukan ajar anak-anak masuk PAS..!!! PAS tu bukan Islam..dan Islam tu bukannya PAS...!!! Itu fakta!

4 comments:

Anonymous said...

Aku rasa bagi jer video ni kat Polis supaya boleh disiasat. Mungkin Mat-Mat Polis pun dah tengok video ni.

Anonymous said...

bangsat betullah!! kalau anak aku yang kene kerja tu .... tok sah kata betina dua ekor tu makan tanah ... mak bapak dorang pun aku bagi makan tanah!! memang sial!!

Anonymous said...

budak ni kena kasi ajar sikit masuk u tube siar dalam paper lagi kasi ajar man bapak dia

Anonymous said...

Inilah ajaran Fuckaton haramjadah, budak2 Pompouan ini tak ubah ikut perangai dan gelagat Nizar Komunis, Mat Sabun, tantaik, Ustaz Badigol, Assmin Bacul, Mak Lampir, Latipah Koyax Rabax, WAli Terompah Jamban, Lim Kit Cheebai, Lim Guan Lanchow, Nurul Mulut bau Taik dan Anwar Zionist.
Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong Fuckaton Haramjadah, perosak agama, bngsa dan negara.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!