Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, September 5, 2012

PENGUMUMAN..!!! ESOK ADA "BOMB" SKANDAL UNTUK PAS KEDAH DAN SANUSI SETPOL..!!!


Sukacitanya aku nak beritahu bahawa geng-geng TMK akan menghadiahkan "bomb" kepada Kerajaan PAS Negeri Kedah, khususnya kepada Azizan Razak di KMC, Exco-Exconya dan para pemimpin PAS di negeri ini...

"Bomb" tersebut juga aku tujukan khas kepada Setiausaha Politik MB Kedah, Sanusi M.d Nor, yang telah diberi tempoh selama lebih sebulan untuk bersedia untuk cover boss dia...

Sebagaimana maklum, aku dah beri amaran dan peluang pada Sanusi sebelum ni. Tapi dia riak, takbur dan tak reti nak berterima kasih kat aku. Bukan apa...dokumen-dokumen tu memang dah lama ada kat tangan aku...cuma aku malas nak publish jer...

Tapi rasanya, aku tak perlu kasi peluang lagi... Esok pagi aku, Mctheory, Pisau Kedah dan rakan-rakan TMK akan dedahkan satu demi satu...

Sanusi nampak gambar kat atas tu? Yang tu hanya "bayangan" saja...nantikan esok pada jam 11.15 pagi kat blog aku ni...heh! Aku kasi full version..!!!

Nak tahu apa versi penuh edisi bongkar kali ni...tunggu esok kami londeh ramai-ramai. Harap Sanusi standby dengan alat bantuan pernafasan di ward Ustaz Azizan kat KMC...bukan apa..takut semput nak bernyawa tak lepassss..!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!