Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, September 14, 2012

HARI INI UNTUK LONDEHKAH SETPOL MB KEDAH, SANUSI MD NOOR..!!!


Hari ni aku akan pertikaikan satu persatu segala jawapan yang diberikan oleh Sanusi Setpol di blognya berkenaan persoalan yang aku dedahkan sebelum ini mengenai pemberian projek mewah kepada kroni MB Kedah, Azizan Razak.

Dah lama aku bagi masa pada Sanusi untuk bersedia dan kaji fail-fail lama mengenai syarikat keluarga terdekat MB yang dapat projek juta-juta ringgit tu...

Padahal, sebelum PAS perintah, syarikat kroni MB tu tak pun hebat mana. Syarikat tu dapat projek sama adil je dengan syarikat-syarikat lain...

So..insyaAllah lepas Jumaat ni, aku akan counter balik jawapan Sanusi tu satu persatu. Aku ingat Sanusi ni "genius" sangat dan bijak nak cover Azizan. Rupanya, dia kusutkan MB lagi ada laaaa...heh!

Apa pun aku akan pertikai balik jawapan Sanusi tu satu persatu bermula pada jam 3 petang ni. Kalau Sanusi ada teloq...dia perlu jawab pertikaian aku tu satu persatu dan kalau dia tak jawab, maknanya dia kalah la tu...heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!