Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, September 18, 2012

GEMPARRR..!!! SANUSI SETPOL MB KEDAH MENGAMUK KAT AKU DALAM FB..!!! HEH..!!!


Aku ketawa besar bila Sanusi Setpol marah-marah dalam FB dia dan mengutuk aku macam-macam. Heh! Aku tak sure masa dia post kat FB ni sama ada akal dia waras atau tidak...mungkin sedang kerasukan syaitan kot? (Tu laaa...kawan lagi dengan "syaitan" DAP...heh!)

Sanusi kata aku merapu, meraban dan meroyan. Padahal aku bagi fakta, clue dan pembayang untuk dia bersihkan nama Ustaz Azizan Razak dari terus menjadi "bahan" musuh dalam selimatnya...

Bila dia gagal menyiasat, dia kata aku menuduh yang bukan-bukan. Aku bagi sikit je bukti untuk dia siasat yang selebihnya pasal apa yang berlaku di MBI...tapi dia kata aku macam-macam...lagu ni ke tahap IQ Setpol MB Kedah? Heh!

Lagi satu..dia sindir dan permain nama aku dengan tambah "carimakan" pada nama aku. Aku ulang sekali lagi pada Sanusi, aku tak cari makan dengan UMNO. Aku bantu atas nama perjuangan je. Kalau aku carimakan dengan UMNO, dah lama aku kaya raya...heh!

Lagipun, sebelum ni aku pernah tegur dan "balun" UMNO pun...takkan la UMNO Kedah nak bagi duit kat aku pulak kot? Heh! Agak-agak laaa...heh!

Tolong la Sanusi...bagi la jawapan yang menyakinkan sikit...takat jawapan macam ni, budak tadika PASTI kat Seberang Pumpong tu pun boleh jawab...heh! TMK terus serang..!!! Kah! Kah! Kah!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!