Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, September 8, 2012

EKSKLUSIFFF 18SX DARI KEDAH..!!! GADIS-GADIS PAHA GEBU PAKAI BAJU "KECIK" GEDIK ATAS PENTAS PAS..!!!?



Perghhhh..!!! Alor Setar dah jadi macam Danoq dah nihhh..!!! Gadis-gadis Melayu seksi berbaju "kecik" dan berseluar sangat pendek menampakkan paha gebu di atas pentasss..!!! Heh!

Hebat betul PAS...ni di zaman UMNO/BN tak ada ni. Kalau ada pun, tak la melampau sampai ke tahap ni. Tapi lepas PAS perintah Kedah lebih teruk pulak yang timbul! Dah nak jadi macam kat Siam dah la Kedah nihhh...! Heh!

Padan pun gejala sosial budak-budak Kedah sekarang ni makin teruk. Ada "Mahaguru" pulak yang ajar depa buat semua tu..! Heh! Tak sangka PAS "pandai" temberang orang Kedah...

Patutnya lepas dapat kuasa, PAS bina lebih banyak masjid dan kuatkan gerakan Islam, bersesuaian dengan nama partinya. Tapi lain pulak yang depa buat bila dah dapat kuasa... Over la pulak!

Bukan senang nak dapat peluang berhibur dengan puak-puak PAS Kedah ni. Depa pi senyap-senyap saja, mungkin depa takut "kantoi" kot..!!!

Kat atas tu merupakan sebuah pusat hiburan yang disokong penuh oleh kepimpinan Azizan Razak. Tapi khabarnya pusat hiburan tu sengaja diluluskan oleh "exco"nya untuk menyakitkan jantung MB Kedah tu...


2 comments:

Anonymous said...

bodoh..setakat tunjuk video tu..kl pun banyak..dasar mangkuk umnus

John Ashley A said...

kuno,kampong,hipokritzzz...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!