Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, September 7, 2012

ALERT..ALERT UNTUK SANUSI SETPOL..!!! AMARAN KERAS UNTUK PAS KEDAH..!!! HEH..!!!


Semalam, aku dan rakan-rakan TMK dah siarkan beberapa dokumen berkenaan bukti pemberian projek mewah kepada saudara terdekat Azizan Razak, MB Kedah...

Sebelum ni aku dah beri peringatan pada Sanusi Setpol untuk berjaga-jaga dengan pendedahan dari kami tu...tapi dia eksyennn...belagakkkkk...nah sekarang amik sebijikkk...

Tapi tu baru sikit...baru kasi sikit je...baru "bunga"...belum buah-buahannya...heh! Kalau kena "buah: nanti lebih "sedap"..!!!

Aku nak kasi amaran lagi kat Sanusi.. Aku nak dia investigate lebih banyak lagi kes...Bukan apa..aku ada banyak lagi bukti ni...dan dia perlu dedahkan sebelum aku dedahkan kat public...

Azizan ada sebut pasal Bukit Kaci baru-baru ni yang di siasat SPRM...tapi apa yang dia kata tu kes kecik jer...heh! Memang ada yang tak betul dalam kes tu...tapi apa yang kami ada lebih besar...heh!

So, aku nasihatkan Sanusi pi korek cepat...

Jangan terkejut kalau kami kata bahawa sumber-sumber kami ni datangnya dari sumber dalaman PAS sendiri...tapi kami kena rahsiakan identiti...heh!

Dari "geng Pharolrazi" dan mereka-mereka yang nak pedajal Azizan? Heh! Cari sendiri la wehhhhhh...!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!