Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, August 7, 2012

PERGGHHH..!!! FESYEN ARTIS KITA BERBUKA PUASA DI BULAN RAMADHAN..!!! MELETOPPPP..!!!


http://dukeofumno.blogspot.com/
Yang ni bajet paling meletop..!!! Baju dia boleh buat langsir..!!! Heh!
http://dukeofumno.blogspot.com/
Erra masih mengancam..lebih mengancam kalau pakai tudung..kan?kan?kan?
http://dukeofumno.blogspot.com/
Ni artis baru yang kecoh gaduh hari tu...gaduh lagi ke bulan Ramadhan ni?

http://dukeofumno.blogspot.com/
Yang ni aku tak tahu fesyen berbuka puasa jenis apa...heh! Sorry yek!
http://dukeofumno.blogspot.com/
Memang cunnn..!!! Tapi tu la dik...kalau kawan dengan abang dah tentu abang suruh pakai tudung..! Heh!
http://dukeofumno.blogspot.com/
Yang ni katanya dah bertunang...tunang tak marah ke tak pakai tudung?
http://dukeofumno.blogspot.com/
Ada member aku sorang tu minat betul dengan Amy Mastura ni..Tapi pasal dia tak pakai tudung..member aku cancell masuk minang artis nih...! Heh!
http://dukeofumno.blogspot.com/
Alamakkk...aku memang minat kat minah ni..tak makan tua bebbb..!!! No komen..tetap kena tutup aurat..heh!
http://dukeofumno.blogspot.com/
Bro...aku tau la ko hensem sikit je lebih dari aku...tapi tarbiyah la sikit minah sebelah tu pakai tudung bro..berani?
http://dukeofumno.blogspot.com/
Errrr..Marsha ni Islam gak ke? Bukan apa...seksinya sebelum ni lain macam bebbb..!!! Kalah artis hollywood..!!!

ehhhhh…..lupa pulak sorang lagi, ‘scroll’ ke bawah ye……
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
JENG JENG JENG!!!!!!
http://dukeofumno.blogspot.com/
Yang ni hero mana lak nihhh..!!! Adeh...dah masuk PAS ke belom?

3 comments:

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Bro Yusri said...

asal jgn melampaui batas ..ok le ..

Anonymous said...

mana gambar nya..dah disuap ke untuk tarik balik gambar tersebut.UMNgOk..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!