Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, August 3, 2012

PENGUMUMAN: TAZKIRAH 10 MINIT SEBELUM IFTAR DI BLOG INI SETIAP HARI...


Sukacita aku nak maklumkan kat sini, sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak ni, blog aku ni akan menyiarkan siri-siri tazkirah ringkas yang mencuit hati..!!! Memang rugi kalau tak ikuti tazkirah ni...

InsyaAllah...semua tazkirah tu takdak bentuk politik..semuanya adalah berkenaan Islam sebenar...

Waktu siarannya ialah pada 7.20 malam setiap hari...lebih kurang 10 minit sebelum masuk waktu berbuka...jadi masa dok tunggu masuk waktu iftar tu...rasanya dapat jugak ilmu dan pahala dengan menimba ilmu dari siri tazkirah ni...insyaAllah...

Jadi, aku harap para pengunjung setia blog aku ni ambil kesempatan untuk menuntut ilmu melalui siri-siri tazkirah ni...aku dedicate khas untuk seluruh umat Islam di dalam dan di luar negara...

Aku fikir, kalau sambutan bagus, aku akan teruskan siri-siri tazkirah ni sampai bila-bila dan tidak terhad pada bulan Ramadhan saja...semoga kita semua dapat manfaat darinya, Aminnnn...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!