Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, August 6, 2012

NELOOFA TUNJUK DADA DI BULAN RAMADHAN UNTUK HABIB JEWEL..?!!!


Aku hairan jugak dengan Neelofa ni. Setahu aku, Neelofa ni beragama Islam. Tapi dalam satu majlis baru-baru ni, selamba je dia pakai baju "ala-ala berkemban"..! Majlis tu dianjurkan oleh Habib Jewel..

Aku tak sure la sama ada majlis tu dibuat di bulan Ramadhan ni. Tapi kalau ikut gaya tu, bila disebut "baru-baru ni", maka berkemungkinan besar majlis tu diadakan di bulan Ramadhan..! Alaaa adik oiii...tak reti-reti nak hormat bulan Ramadhan ke..???!!!

Aku tahu la Neelofa ni cantik molek orangnya...elok paras rupa tubuhnya...tapi agak-agak la. Jaga la sikit pemberian dan kurniaan Allah tu. Mak bapak Neelofa ni tak ajar ke asas-asas agama tu sampai biarkan anak depa berpakaian macam tu?



Aku harap Neelofa berubah lepas ni. Bukan apa, kesian kat bapak dia tanggung dosa. Lagi pun, aku percaya Neelofa boleh berfikir dengan waras. Hari tu dia pegi umrah..boleh pakai elok-elok. Kenapa lepas balik umrah tak boleh pakai macam dia pegi umrah tu..?

Berubah la Neelofa ye. Tapi jangan la berubah macam Abby tu pulak! Abby tu bukan berubah, bukan berhijrah. Abby tu BERPOLITIK! Heh! Ikut la ajaran Islam sebenar...bukan ikut ajaran PAS PIS PUS..!!! Boleh Lofa..?

3 comments:

Anonymous said...

Dari negeri serambi Makkah jangan tahu pulak.!

Anonymous said...

mek klate nie...membangun bersama islam...lps nie jumpe tok guru cuci dose...

Anonymous said...

tauke nak jual berlian ke nak jual apa hah?

apakah kurang nilai komersil kalau berlian di padankan dengan pakaian sopan?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!