Iklan Berbayar

Portal Berita Kedah

  • Polis Cari Aznil? - GEORGETOWN - Polis sedang mencari seorang lelaki untuk memberi keterangan berhubung kes dadah di Mahkamah Sesyen di sini, 1 Oktober ini. Jurucakap Baha...
    2 hours ago

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Monday, August 13, 2012

LAWAK PAGI INI...NASIB PENARIK BECA DI NEGERI PAKATAN HARAM...


Hangpa pernah tengok cerita penarik beca tak? Cerit P Ramlee tuuuu...

Sekarang ni beca dah kurang dahhhh...beca dah digantikan dengan Teksi...

Amran pun nak beli kereta...nak jadikan teksi...

Mungkin sebab tu dia sokong Pakatan sebab pembangkang tu janji turunkan harga kereta...

Heh! Aku nak tanya...cerita bab air pun tak lepas...

Camana pulak nak turunkan harga kereta? Heh! 

Gila ke apa? Nak bagi negara dan Proton muflisss...??? Heh!

1 comment:

Anonymous said...

Tu lah baru "Rakyat Didahulukan Dan Diutamakan" . Dah muak asyik patriotic beli Proton selama 27 tahun, dah.

Tak kan nak subsidi lagi 50 tahun Akan datang?