Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, August 17, 2012

KURANG AJAR DALAM MASJID..! PENGANTIN POMPUAN TUNJUK TALI BRA KAT ORANG RAMAI..!!!


Ni apa ke hal sampai berpakaian tak senonoh masuk masjid ni? Jelas sangat nampak tali bra kaler hitam tu..!!! Tak tahu malu ke? Rasa dia tu seksi sangat? Atau nak tunjuk kaler bra dia tu kat bakal suaminya?

Ini la yang dikatakan tak ada ADAB..!!! Aku hairan jugak..sapa la bakal suami pengantin ni? Siapa la bapak pengantin ni? Dan sapa la imam yang menikahkan pasangan pengantin ni...? 

Kenapa la pengantin macam ni dibenarkan masuk ke masjid? Tak reti malu ke??? Kesian kat laki dia...baru je akad nikah diijab kabulkan, terus dapat dosa free...!!!

Bernikah Di Masjid Tayang Tali Bra – Pengantin Sanggap Ke?

Ada sesiapa yang tahu tak gambar di mana dan bila ni?

Pelik tak cara berpakaian pengantin perempuan tu?

Ingat kahwin kat gereja ke?

Agaknya tok kadi kalau perasan dan jenis cakap lepas, mahu berkilo-kilo jugak taskirah pra-perkahwinan yang diberikan.

Namun, cakap apa pun tak guna kot, kalau akal jenis ni. Ini tak benda yang tak payah ajar patutnya kalau Islam tu dah otomatik tahu.

Takkan pemahaman tu setakat rambut aje wajib tutup yang lain takpe?

Masalahnya…bebudak kita tu kekadang nak sangat jadi mat salleh, sampai lupa asal usul dan agama yang dianuti.

Sebab itu dah ada kelompok remaja Islam yang begitu asyik menyambut Krismas daripada berpuasa dan menyambut raya.

Konon nampak moden la. Pemikiran bodoh.

Nasib jumlahnya tak ramai.

Inilah contoh pemikiran yang ada, nak sangat jadi American, sedangkan asal usul mungkin Batang Berjuntai, Kuala Selangor aje kot! - Mynewshub.my

1 comment:

Anonymous said...

kuat kuasakan peraturan untuk pasangan yang akan menjalankan akadnikah dalam Masjid atau surau,pakaian yang tak menutup aurat dengan sempurna suruh mereka pulang saja.ok kot?.baru ada akai.harap bertegas sikit kapada ibu bapak pengantin.lepas sembayang maseh melakukan pekara mungkar lagi,sama macam tak sembayang.kaji hadis Nabi tentang apa yang saya kemukakan ini.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!