Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, August 1, 2012

"KAMI NAK UMNO DAN SULTAN SEMUA DIHAPUSKAN..!!!" - ANAK MUDA MELAYU DAP


Memang keterlaluan..! Melampau..!!! Aku desak agar rakyat Malaysia yang sayangkan Institusi Raja-Raja dan Kesultanan Melayu supaya laporkan kes ini kepada SKMM dan siasat mamat ni segera...

Orang macam ni tak layak duduk di Malaysia. Jadi rakyat Malaysia pun tak layak..!!!

Dia berani mati pula tu untuk pertahan pendirian dia... Korang berani mati ke untuk pertahan Institusi DiRaja di Malaysia..?!


3 comments:

Anonymous said...

Wahai kimak ali abd jalili,,klu hang tak takut mati kami rela mati demi mempertahankan tanah ayaq kami.,raja raja kami...cakap jgn sebarang czkap,hang mmg anak haram yg tak sedaq diri. Atau hang dah makan aiskrim cina,,sbb tj hang sanggup kutuk lawn hang smp mcm tu,,,apa pun kesimpulan nya hang ni org yg hilang akai,,,ada otak tak dak akai

Anonymous said...

Melayu macam ini tak sepatut hidup diMalaysia.

Chong Abdullah

Anonymous said...

Yo bro, lu apa cakap lah wei? Kasi gua faham bolih ka? Bolih kah gua tanya lu punya asal usul, mak bapak lu ngan lu punya tok nenek? Senang bicara lah , gua tak mau lu mau berselindung ngan gah nya ahli DAPIGS.! Itu lu pun tak kan paham sebab lu pun bodoh punya orang. Orang melayu sejati tak kan menjadi hamba DAP sebab sewaktu berlaku nya peristiwa Mei 13 1969, pencetus nya huru hara ada lah limkitsiang. belajar lah s ejarah dan gambar yang di pertotonkan di waktu peristiwa mei 13 1969! Lu bolih terima kah orang melayu di hina dan di halau ngan kata cacian serta di momok ngan penyapu besar. you are just a young punk who have yet to see the world. Your BABI is just another instigator who kneels down to his mentor from the world of the JEWS. He's just another survivor but his punkoq is as dirty as the rest of his family in PKR, the office bearers.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!