Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, August 17, 2012

EKSKLUSIF..!!! PUNCA SEBENAR BLOGGER PAS KENA BELASAH..!!!



Semalam aku dapat tahu dari Mctheory tentang seorang Facebooker totok PAS yang telah dipukul oleh sekitar 12 orang lelaki. Mamat yang kena pukul tu namanya Asfanizam Abdullah atau kami panggil dia AA...heh!

Aku ada dengar cerita dari Mc di blognya dan aku ada baca tentang pencacai PAS Kedah pasal insiden Facebooker PAS ni kena bantai...heh!

Mc kata, AA cerita kat dia tentang apa yang berlaku. AA bagitau kat Mc bahawa dia dipukul oleh puak-puak PAS yang menyokong syiah! AA ni dari kem Azizan Razak dan dia dok serang puak-puak Mat Sabu dan Phahrolrazi yang memang dok bawak fahaman Syiah di Kedah ni...


Baru-baru ni, AA hentam puak-puak penyokong Mat Sabu dan Phahrorazi kaw-kaw punya. Dan akibatnya, AA kata dia dibelasah kerana serangan-serangan anti-syiah yang dia buat tu. Itu aduannya kat Mc...

Ye laaa...takkan dia nak cerita keburukan dia yang menyebabkan dia kena "balun" kat Mc..kan?

Puak-puak pencacai PAS Kedah ni pulak tuduh para blogger pro-UMNO/BN pulak yang buat! Perghhh..!! Dosa kering di bulan puasa tu bebbbb..!!! Heh! Itu adalah salah satu bukti dari jutaan bukti bahawa puak-puak PAS ni memang suka fitnah kami...heh!

Melalui sumber aku, aku dapat tahu bahawa AA sebenarnya dibelasah kerana kesalahan dirinya sendiri. Memang dia ada serang puak-puak Syiah kat Kedah ni yang terdiri dari puak-puak Mat Sabu dan Phahrolrazi di sekitar Pendang, Kuala Kedah dan Alor Setar...


Tapi menurut sumber aku, aku diberitahu bahawa AA sebenarnya diserang sebab dia sendiri celupar dan memaki hamun puak-puak Syiah tu dengan kata-kata kesat yang melampaui batas. Sampai maki hamun mak bapak depa...sapa boleh tahan, kan? Heh!

Kerana mulut busuk AA itulah maka dia dibalun puak-puak PAS tu. AA ni meniaga kereta. Puak-puak PAS Syiah tu pura-pura nak beli kereta dari dia melalui orang ketiga. Depa pi depan kedai kereta AA dan bila AA keluar, maka depa balun dia...heh!

AA dah buat laporan polis. Sumber aku kata, kes ni dah settle pun. AA dan settle dengan orang yang serang dia tu. Aku dengar, orang yang serang dia tu pakai nama samaran "Panglima" dalam FB...betoi ka? Heh!

Tu diaaa...ganas puak-puak PAS ni. Rasanya macam puak jahiliyah la jugak! Lepas kantoi, depa salahkan UMNO pulak dah..!!! Heh! Memang rendah betoi IQ puak-puak PAS ni. Patut la depa senang ja terpengaruh untuk menganut "agama PAS"..!!! Kah! Kahhh.!! Kahhhh..!!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!