Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, August 17, 2012

EKSKLUSIF..! BAU BUSUK BANGKAI DARI PAS ALOR MENGKUDU..!!!


Ada sesuatu diluar jangkaan yang sedang berlaku di DUN Alor Mengkudu. Itu sesuatu yang pasti. Aku sedang menghidu "bau busuk" di dalam PAS kawasan tersebut...

Buat masa ni, melalui "kajian tempatan" yang sedang aku jalankan, aku dapati Azizan akan mengambil tindakan tegas terhadap "seseorang"...

Persoalannya, siapakah "SESEORANG" itu..???

Memang "ganas" kategori 18SG jugak apa yang sedang berlaku di dalam PAS Alor Mengkudu sekarang. Khabarnya, ada yang sampai nak terbalikkan meja..!!! Nak terbalikkan meja di bulan puasa? Heh!

Mungkin itu la perangai pak-pak lebai PAS yang gilakan kuasa. Dulu tak dengar pun PAS berperangai macam tu...kan? Tapi sekarang ni dah jadi lebih teruk pulak dari PKR...heh!

Takpa...sikit je lagi dah nak habis dah "kajian tempatan" aku tu. Bila dah tamat nanti, aku akan cerita from A to Z kat hangpa semua...heh!

InsyaAllah, aku akan cerita kat hangpa semua pada Hari Raya Pertama nanti...heh! InsyaAllah...

P/s: Nampaknya ada "orang" Alor Mengkudu yang tak ceria di Hari Raya nanti...heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!