Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, August 14, 2012

DOSA PANASSS..!!! AWEK KANTOI BERTUALA DENGAN BOYFRIEND SHOPPING RAYA SAKAN..!!!

http://dukeofumno.blogspot.com/


Ishhhh..!!! Dahsyat betoi la..!!! Masa kantoi..awek tu hanya bertuala.. boyfriend pulak sembunyi dalam tandas. Apa nak jadi nihhh? Pasangan Islam pulak tuuuu...!!!

Tapi nak heran apa? Pak Syiekh kantoi air mani dalam bontot Saiful pun boleh lepasss...kan? Heh! 

Pada aku, pasangan ni elok kena sebat jer...guna kanun Syariah...jangan denda...tibai..!!! Kasi ajar sikit...!!! Kalau zina tibai 80 kali...khalwat ni kira tibai 5 kali pun dah cukup dah...biar berbirat kat belakang dia tu jadi "nostalgia" yang tidak dapat dilupakan...heh! Setuju?

Kekasih Ditangkap Khalwat Bagi Alasan Penat ‘Shopping’ Raya, Pergh!

KUALA LUMPUR – Pasangan kekasih memberi alasan menyewa di sebuah hotel selepas penat membeli-belah pakaian dan barangan sempena Aidilfitri ketika dicekup Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), awal pagi semalam.


Wanita yang hanya berkemban dengan tuala itu dicekup bersama pasangannya yang hanya memakai seluar pendek di hotel berkenaan pada jam 1 pagi.

Ketua Pegawai Penguatkuasa Jawi, Wan Jaapar Wan Ahmad berkata, wanita berusia 24 tahun itu membuka pintu bilik selepas pintu bilik diketuk.

“Wanita itu memberi alasan hanya dia seorang diri tidur di dalam bilik berkenaan, namun pemeriksaan lanjut menemui seorang lelaki menyorok di tandas,” katanya.

Menurutnya, lelaki berusia 24 tahun itu memberi alasan dia tertidur di dalam bilik selepas membeli-belah.

“Difahamkan lelaki terbabit tidak bekerja, manakala pasangannya bekerja di sebuah syarikat swasta,” katanya.

Dalam operasi yang berasingan yang dijalankan bersama Jabatan Imigresen Kuala Lumpur, sepasang kekasih yang berasal dari Kota Bharu, Kelantan dicekup khalwat di sebuah hotel berasingan.

Beliau berkata, lelaki berusia 42 tahun itu sudah berkahwin, manakala pasangannya berusia 18 tahun tidak mempunyai pekerjaan.

“Pasangan berkenaan juga memberi alasan membeli-belah sempena Aidilfitri. Pada awalnya lelaki berkenaan memberi alasan gadis terbabit merupakan tunangnya,” katanya.

Kedua-dua pasangan terbabit antara 23 individu yang dicekup khalwat di lima hotel bajet sekitar ibu kota.

Beliau menasihati ibu bapa memantau anak mereka kerana kebanyakannya yang dicekup khalwat memberi alasan membeli-belah bersama pasangan di sini.

“Ibu bapa harus bertanggungjawab, jangan memberi kelonggaran dan kebebasan terhadap anak mereka kerana khuatir mereka akan terlanjur di hotel bajet,” katanya.

Operasi selama empat jam itu dijalankan mengikut Seksyen 27 Akta 559 Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah Persekutuan) 1997, jika disabit kesalahan boleh didenda RM3,000 atau dua tahun penjara. – SINAR HARIAN

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!