Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, August 5, 2012

BREAKING NEWS..!!! GAMBAR KENCING KIT SIANG TERSEBARRR..!!!?

http://dukeofumno.blogspot.com/

Kit Siang tanya di mana bukti gambar atau dokumen yang menunjukkan dia kencing di tiang bendera di depan rumah Datuk Harun masa 13 Mei dulu...

Heh! Pada aku, tak perlu bukti pun dia "kencing" kat tiang bendera tu. Lagipun, adegan dia kencing tu bukannya masuk dalam filem "Tanda Putera"...heh!

Tapi kalau dia nak jugak gambar "kencing" yang dikaitkan dengannya, ini gambarnya...!!! Heh!

http://dukeofumno.blogspot.com/

Cuma...gambar ni bukan Kit Siang yang kencing la... Gambar ni adalah gambar yang memaparkan rakyat Malaysia yang kencingkan Kit Siang..!!! Heh!

Aku rasa, sepanjang lebih 50 tahun penglibatan Kit Siang dalam politik, dah tentu ramai yang teringin sangat nak kencing kat muka dia...heh! Apatah lagi dia memang menyumbang dan di antara punca besar tragedi 13 Mei..heh!

http://dukeofumno.blogspot.com/

http://dukeofumno.blogspot.com/

Kalau Kit Siang tadah muka, ada tak sesiapa yang nak kencing kat muka bapak Guan Eng tu? Muahahahahaaaaaa...!!!

P/s: Silap-silap..orang baling taik kat muka Kit Siang...heh!

2 comments:

Anonymous said...

aku jadi yang pertama akan kencing kat muka dia tu..... alahai ki siang... masa 13 mei 1969 dulu aku dah pandai baca dan tulis laaa.... penyangak besar lu....

Anonymous said...

MUKA TU DAH LA KIAT...MACAM SIAL PULAK....DAH KENA DAH....LIM KIAT SIAL...GRRRRRRRRRR...APEK SIAL NAK HALAU MELAYU....GRRRRRRRRRR

Bila Kak Su Bersuara... Heh!