Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, August 13, 2012

BONGKAR..!!! BUKTI @MahfuzOmar LAYAK Di"SAMPAH"kan..!!! #TukarKedah


http://dukeofumno.blogspot.com/

Dulu, masa berkempen nak suruh orang Pokok Sena undi dia, Mahfuz beriya-iya berjanji nak pindahkan pusat pelupusan sampah di Jabi ke kawasan lain yang lebih sesuai. Katanya dia akan selesaikan masalah rakyat Pokok Sena tu...

Orang Pokok Sena pun pegang janji dia tuuu...

Lepas Mahfuz menang jadi Ahli Parlimen kat situ, dia pun berlakon la marah pasal sampah. Tapi, dia tak boleh komplen lebih-lebih sebab PAS jadi Kerajaan kat Kedah...

Mungkin dia ingatkan BN akan jadi kerajaan lepas PRU ke-12, kalau dia tahu PAS berjaya jajah Kedah..dah tentu dia tak janji cam tu...heh!

Dia kononnya berpura-pura bawak sampah ke MBAS, dewan rakyat dan sebagainya...heh! Berlakon...

http://dukeofumno.blogspot.com/http://dukeofumno.blogspot.com/http://dukeofumno.blogspot.com/
http://dukeofumno.blogspot.com/

Tapi sekejap je dia berlakon tu. Lepas tu dia terus senyap dan tak cakap lagi dah pasal nak selesaikan masalah sampah tu...sampai la ke hari ni...

Sebenarnya, tempat pelupusan sampah kat Jabi tu dah penuh, padat dan patut ditutup dah. Patut cara kawasan baru. Sebelum ni, semua sampah kat area utara Kedah kebanyakkannya dilonggok kat situ.."parah" la lubang hidung orang yang tinggal dalam 2km dari pusat sampah tu...heh!

Rakyat Pokok Sena dah hangin giler kat Mahfuz. 4 tahun PAS pegang Kedah, masalah sampah tu tak selesai jugak. Depa terpaksa hidu bau busuk tu tiap-tiap hari jugak. Tempat pelupusan sampah baru kat kawasan lain yang Mahfuz janjikan tu pun langsung tak dengar khabar lagi dah...heh!

http://dukeofumno.blogspot.com/

http://dukeofumno.blogspot.com/

http://dukeofumno.blogspot.com/

http://dukeofumno.blogspot.com/

Padahal kalau difikir-fikirkan, patutnya Mahfuz lebih mudah nak selesaikan masalah ni memandangkan PAS memerintah Kedah dan dia berjawatan besar dalam PAS. Naib Presiden pun tak boleh settle hal pindah tempat lupus sampah kaaa..?

Aku nak tanya Mahfuz...apa hukum janji tidak ditepati..? Heh! Kalau tak mau jawab soalan aku tu takpa..tapi nanti jawab la kat akhirat depan Allah nanti noooo... Heh!

Sumber gambar: McTheory Kedah Ke KL...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!