Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, August 25, 2012

Amaran Untuk SANUSI SETPOL..Tempoh Dah Nak Expired..!!! Heh!


Opppsss...aku nak tanya Sanusi Setpol je...dah dapat trace ka projek-projek yang aku kata diberi pada adik beradik Ustaz Azizan tu? Heh! 

Okay laaa...aku bagi clue sikit...

1. Pi check kat PMBKed...
2. Projek Kuari...
3. Projek kasi clear 200 ekar...
4. Ada kena mengena dengan adik paling last...
5. Dia bukan "tauke sebenar"..dia dok no. 2...(pakai nama dia untuk lobi projek..!) Heh!

Amacam? Dah la tu...aku bagi 5 clues... Hang pi cari la Sanusi weiii...!!! Selamatkan Ustaz Azizan dari dianiaya dan dipecahkan rahsianya oleh puak PAS sendiri yang busuk hati perutttt...heh!

Aku panjangkan sikit tempoh Sanusi cari dokumen tu sampai 28 Ogos ni...sebab lepas tu aku ada hal sikit nak kasi settle! Heh! So, harap Sanusi appreciate la dan cari dokumen tu sampai dapat. Kalau dah dapat, sila inbox aku kat FB...heh!

P/s: Sanusi...Cheque hang kat PTG tu bila nak pi ambik? Dah bertahun dah tuuuu...!!! Lemau nanti wehhhh...dengar kata berpuluh ribu la jugakkkk...heh!

1 comment:

Anonymous said...

SAYA WALAUPUN TAK PERNAH MASUK CAMPUR DALAM URUSAN DENGAN SANUSI DAN GENG DIA TAPI SECARA TAK LANGSUNG ADA LAH JUGA. GENG SANUSI NI SUKA UGUT ORANG SEBAB SANUSI ADA KUASA. BANYAK YANG ORANG DUK CAKAP DAN AKU KENAL JUGA ORANG-ORANG YANG DIA ORANG PEDAJAL. DIA ORANG NI REMPAT DUIT ORANG DAN PEBURUK ORANG PADA ORANG LAIN. DIA ORANG INGAT ORANG LAIN TU SEMUA BODOH.. HAMPA NAK AKU BOLEH BAGI ORANG-ORANG YG KENA PEDAJAL DENGAN DEPA. AKU BOLEH PUJUK SURUH DEDAH SEMUA..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!