Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, July 30, 2012

TERKINI DARI KEDAH..!!! SANUSI SETPOL BAKAL DISAMAN TEAM MEDIA KEDAH..!!!?


Mula-mula pagi ni aku nak rembat Sanusi Md Nor, Setpol MB Kedah. Mungkin sebelum ni aku ada rasa hormat sikit padanya. Namun lepas aku baca posting di blognya yang jelas tidak benar sama sekali, maka hilang rasa hormat aku kat dia...

Sanusi...

Kalau ikut fakta tulisan kat blog hang, hang menyatakan bahawa...

Aku nak tanya hang, Sanusi. Mana hang tau Padijantan tu merupakan salah seorang anggota Team Media Kedah (TMK)..??? Sejak bila pulak Padijantan tu anggota TMK? Heh!

Dey brooo..!!! Lain kali, kalau nak tembak tu, fakta kasi clear la. Check dulu dan jangan main serbu tak pakai helmet..! Heh!

Padijantan tu langsung takdak kena mengena dengan TMK. He's not apart of us. Faham ke, Sanusi? Team Media Kedah tak pernah pun main isu hang kena tangkap SPRM tu...yang hang dok tuduh kami fitnah hang tu apahal???

Nampaknya, hang yang fitnah kami..!!! Heh! Dah jadi terbalik kuang! Nasib baik la TMK tak register...kalau register, dah lama dah aku saman hang kat Mahkamah..!!! Heh!

Jadi, sebagai umat Islam, aku demand hang mintak maaf kat semua anggota TMK sebab kaitkan kami dengan Padijantan dan buat cerita fitnah kononnya kami fitnah hang...

Fakta hang tu salah 100%! Dan kalau hang tak mintak maaf, kami akan tuntut di akhirat nanti bai..! Heh! Jangan ingat boleh lepas gitu jer...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!