Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, July 1, 2012

TERKINI DARI KEDAH..!!! MUKRIZ KATA HARAKAH PUTAR BELIT KENYATAAN TUN M..!!!

Sapa kata Mukhriz nak jadi MB Kedah? Heh! Setahu aku, dah banyak kali dah kawan-kawan aku ajak dan mintak Mukhriz balik Kedah dan jadi MB kat sini kalau BN menang...

Nak tahu apa yang Mukhriz kata?

Dia kata dengan berat hati bahawa dia tak rasa dia sesuai jadi MB. Lagipun, dia rasa dia lebih tepat untuk berada di di Federal Government. Dalam ertikata lain, dia tak berapa sesuai untuk duduk diperingkat negeri atau jadi MB...

Dah banyak kali member-member aku pujuk dan sampai sekarang jawapan Mukhriz tetap konsisten. Dia tetap menolak dan lebih menumpukan perhatian di peringkat pusat...

Frankly, aku setuju dengan Mukhriz. Rasanya Mukhriz lebih diperlukan diperingkat pusat. Mungkin lepas ni beliau sesuai dilantik jadi Menteri penuh. Test power tengok, dia boleh buat kerja tak...heh! 

So far, dia dah buktikan dia boleh buat kerja sebagai Timbalan Menteri MITI..dan aku percaya dia boleh pergi lebih jauh...

So, apa yag dilaporkan Harakah baru-baru ni nampak sangat menipunya...tu nak bagi pecah belah pemimpin UMNO la tu? Heh! Takdak taktik lain ke? Orang dah tak pakai dah taktik tu...

Untuk makluman semua, aku difahamkan bahawa semua pemimpin UMNO/BN Kedah langsung tak fikir tentang siapa nak jadi MB Kedah. Langsung tak hirau bab tu...

Apa yang depa fikir ialah tentang macamana nak bagi UMNO/BN menang balik di Kedah. Depa dah sepakat nak tawan Kedah semula dari terus dirosakkan PAS. 

Khabarnya, Azizan Razak pun dah bagi "lampu hijau" untuk UMNO/BN take over Kedah balik. Azizan kata, "dari aku bagi kat puak-puak 'wahabi' (Phahrolrazi, Mahfuz, Mat Sabu and the gang), lebih baik aku bagi kat UMNO balik Kedah ni..". Begitulah lebih kurang kata-kata Azizan Razak!

Nampaknya, Azizan sendiri dah surrender. Dia tau PAS tak mampu perintah Kedah. Dia tau para pemimpin PAS Kedah lebih teruk dari pemimpin UMNO/BN di Kedah. Nak tau lebih lanjut, pi tanya dia laaa.. Kalau aku bagitau rahsia PAS Kedah nanti hangpa tak percaya pulakkkk..kan? Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!