Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, July 12, 2012

PANASSSS..!!! BLOGGER PAS KEDAH TERPAKSA FITNAH BLOGGER PRO-UMNO KEDAH UNTUK COVER MALU..!!!



Sebenarnya aku sedih bila difitnah begini. Semalam, lepas kami blogger pro-UMNO/BN Kedah membongkar sebuah pusat hiburan, House Bar OF PAS KEDAH, blogger PAS Kedah fitnah kami ada pergi buat maksiat ke Danok..

Kat sini aku nak buat pengakuan, aku tak pernah cross boarder ke Siam seumur hidup. Mungkin aku pernah pergi ke luar negara, tapi aku tak pernah ke Thailand. Hangpa semua nak ketawakan aku atau nak kata aku tipu, lantaklah. Tapi aku memang tak pernah ke sana pun.



Aku ingat, bila depa ni blogger PAS, maka depa tak siarkan berita fitnah. Maklum la..depa kan "suci, murni, tulus, mulus, kudusssss". Tapi, aku tak sangka depa sanggup fitnah kami...

Ni aku bagi alamat penuh dan lokasi sebenar House Bar Of PAS Kedah tu....



Aku nak pesan la kat blogger-blogger PAS Kedah. Kalau betul pun malu dan terdesak sangat nak cover malu PAS kat Kedah, tak payah la buat dosa fitnah... Tak pasal-pasal je dapat dosa besaqqq, kan? 

Aku dedahkan isu ni bukan nak suruh hangpa maki hamun sana sini. Aku cuma nak hangpa tau ada gerakan dalam PAS sendiri yang nak musnahkan Azizan Razak tu. Hangpa pi la cari sendiri siapa...

Sebenarnya, kami tak pi pun ke situ. Semua gambar tu kami ambik dari facebook milik House Bar Of PAS Kedah tu...bukan apa...kami tolong promosikan pusat hiburan PAS kat Alor Mengkudu tu....

Bukan Phahrolrazi atau Dr. Ismail. Aku dengar depa dua orang tu "keldai" suruhan saja. Ciri-ciri orang yang aku maksudkan tu ialah "dia masih muda, seorang ADUN, bapanya seorang ahli UMNO, dia bekas ahli UMNO dan dia berbini 2"..Dialah "kuda trojan" sebenar...heh! Terkejut???!!!

Nampaknya Dr. Ismail Salleh lepas ni famous la dia....heh! Kan? Dia dah boleh jadi "superstar", terkenal dengan House Bar Of PAS Kedah yang ada kat tempat dia. Errr...dia ada pi rasmi tempat tu kaaa..??? Heh!

1 comment:

Harimau Kumbang said...

Laa.... awat sunyi sepi ni..Terkelu... terkedu... tersentot abeh semua penganut agama PAS...
Sudah terang lagi bersuluh...
Dah bagi bukti siap ada address sekali,pi lah check.
Klu betoi, Tuan2 semua ada berani mengaku...ada berani minta maaf...? ? ?
Klu fitnah,tunjukkan bukti ianya fitnah...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!