Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, July 15, 2012

JANGAN LEPAS PELUANG..!!! VIDEO POMPUAN SEPARA BOGEL DITAJA EXCO KERAJAAN PAS KEDAH..!!!???




Pssssttt...!!! Aku rasa ada yang terlepas tengok video panasss yang berlaku di Alor Setar nihhh...!!! Jadi, aku terpaksa siarkan balik atas permintaan ramai... 

Bagi yang tak sempat tengok semalam, jangan lepaskan peluang tengok sekali lagi suasana terkini "Kedah Sejahtera" yang kini lebih hangat dari Danokkk..!!! 

Kat Kedah, pusat hiburan yang menghidangkan pompuan seksi nak mampos ni dah jadi perkara panasss. Lebih dahsyat lagi, pusat hiburan ni dibuka hanya sekitar 200 meter dari masjid..!!! 

Heh! Aku tak tau la apa nak kata. Dalam kawasan Kuala Kedah pulak tu. Kawasan Exco Kerajaan Tempatan. Siapa Exco tu? Bukan Phahrolrazi ke? Heh! Dia tersabotaj diri sendiri? 

Korang pegi la tengok sendiri kat simpang empat Jalan Kuala Kedah dekat Masjid Aman tu. Jangan nak tuduh pusat hiburan ni kat Danok tau. Aku tak penah cross boarder... 

Video ni pun aku mintak tolong member aku rakamkan dalam salah satu "operasi" kami...heh! Enjoy la wehhhhh..!!! Aku tak campur...!!! 

Errr...Kin salam kat Azizan Razak..!!! Muahahahahahahaaaaaa....

1 comment:

Anonymous said...

oh tidak ini semua fitnah. negara islam pas mana ada macam ni. semuanya baik-baik. ini semuanya ini diluluskan oleh umno walaupun kedah diperentah pas. er ada betul ka.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!