Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, July 10, 2012

GEMPERRR..!!! NIK AZIZ DESAK ANWAR BERSIHKAN MORAL SERTA MERTA..?!!!

anwar

Perdana Menteri diserang dengan hebat oleh para pemimpin pembangkang, khususnya PAS, apabila beliau menegaskan bahawa hanya individu yang memiliki nilai moral yang tinggi sahaja yang layak untuk menjadi Perdana Menteri.

Kata puak-puak PAS itu, Najib kononnya perlu membersihkan namanya dari tuduhan dirinya yang dikaitkan mendiang Altantuya Sharibuu dan skandal pembelian kapal selam Scorpene, kononnya beliau terlibat…

Najib turut diserang melalui isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor yang dipalitkan dengan isu cincin berharga RM24 juta yang dibangkitkan sebelum ini oleh pihak pembangkang. Itu saja?
Pertamanya, berkenaan isu skandal dengan mendiang Altantuya.

Saya ingin bertanya kepada puak-puak PAS bengap dan jahil itu, apakah mereka pekak, buta atau tuli dalam hal ini?

Perdana Menteri sudah bersumpah qasam sebanyak tiga kali di dalam masjid dan apakah puak-puak PAS itu tidak yakin dengan sumpah qasam yang bersaksikan dengan nama Allah SWT yang dibuat di dalam rumah Allah?

Saya yakin, jika Najib bermain-main dengan sumpah tersebut, nescaya Allah akan menurunkan bala terhadapnya! Sumpah atas nama Allah bukan perkara main-main. Cubalah bersumpah bohong dengan nama Allah dan nantikanlah balasan dariNya…

Lagipun, mahkamah di dunia pun sudah mengesahkan bahawa Najib tiada kena mengena dengan Altantuya. Raja Petra pun sudah membuat pengakuan bahawa dia sendiri tidak yakin bahawa Najib dan isterinya ada kena mengena dalam isu Altantuya.

RPK dalam kenyataannya sebelum ini turut mengaitkan nama Anwar dan para pemimpin pembangkang yang mendorongany membuat kenyataan fitnah dan pengakuan bersumpah yang palsu berkenaan isu tersebut. Jadi apa lagi yang PAS persoalkan? Bebal sangat, kah?

Kedua berhubung isu pembelian Scorpene baru-baru ini, sudah pun dijelaskan segala dokumentasi dan penjelasan panjang lebar pun telah dibuat. Mahkamah Peranchis pun sudah mengesahkan bahawa tiada sebarang perbicaraan berkenaan mana-mana kapal selam di negara itu.

Ia membuktikan bahawa dakwaan pihak pembangkang melalui SUARAM itu hanyalah direka-reka dan fitnah semata-mata. Isu Scorpene ini jelas sekali satu lagi agenda muslihat yang mahu memburuk-burukkan imej Najib, sama seperti kes mendiang Altantuya.

Berkenaan kes cincin RM24 juta, lagilah jelas pembohongannya. Kalau setakat gunakan tipu helah melalui borang K2 pihak kastam, nampak sangatlah ia adalah penipuan terancang. Dah jelas memang cincin itu tidak dibeli pun oleh mana-mana pihak di dalam negara ini.

Lagipun, barang yang melibatkan borang K2 terikat di dalam “bounded area” dan tidak boleh dijual di dalam negara ini melainkan sudah dibayar cukainya. Semuanya sudah dijelaskan dan syarikat yang menjual cincin itu pun sudah mengeluarkan kenyataan untuk menyaman mana-mana pihak yang cuba mereka-reka cerita mengenai isu tersebut.

Jadi, semuanya sudah dibersihkan mengenai Najib dan apa lagi yang perlu dibuktikan, sudah pun dibuktikan kebenarannya. Imej Najib sudah bersih dari sebarang isu membabitkan moral.
Kita lihat pula pada calon utama PM dari Pakatan Haram, Anwar Ibrahim.

Apa sudah jadi dengan jam tangan OMEGA? Mana perginya jam tangan itu? Anwar dan Kak Wang kata jam tangan tersebut ada di dalam simpanan mereka. Jadi apa payahnya mahu tunjukkan bukti tersebut kepada rakyat yang ingin tahu? Bila ditanya, nak marah-marah pulak! Macam tu “bersih”?

Jam Omega itu berasal dari insiden apa? Insiden “Anwar vs China Doll”, bukan? Jika Anwar tidak dapat buktikan OMEGA ditangannya, sudah tentu dakwaan mengenai video “lelaki bertuala putih” dan beraksi porno di atas katil itu adalah 99 peratus adalah dirinya!

Lagipun, pakar forensik audio visual terkemuka dunia mengesahkan lelaki itu adalah Anwar! Bila diminta bersumpah, itu pun Anwar tolak! Pemimpin bermoral apa begini? Dan diakah yang PAS mahu jadikan Perdana Menteri?

Itu belum lagi disebut mengenai moral Anwar berhubung dakwaan “video ais krim” Shamsidar isteri Azmin, air mani Anwar di dalam dubur Saiful Bukhari, skandal RM3 bilion, Laila, Sukma, agen Zionis Yahudi Israel dan sebagainya. Satu haram pun Anwar belum jawab dan bersihkan!

Sepatutnya, PAS perlu minta dan desak Anwar untuk bersihkan dirinya sebagai calon Perdana Menteri dari Pakatan Haram sekiranya benar-benar mementingkan soal moral. Najib sudah bersih dari sebarang dakwaan, tapi Anwar memang sedang bergelumang dengan najis tidak bermoral..!

Jadi, PAS perlu pergi bertemu dengan Anwar untuk mendesak “dewa” mereka itu untuk membersihkan diri dari sebarang skandal berkaitan isu moral. Itu pun kalau PAS beranilah! Tapi kalau PAS “tak ada telur”, lebih baik PAS diam sebelum “diliwat” Anwar..!

Sumber: Mykmu.net

1 comment:

Anonymous said...

BLOGGER PENYOKONG BN MENULIS DENGAN BERLANDASKAN AGAMA (ISLAM).MENEGAKKAN FAKTA KEBENARAN DAN MENGAJAK BERFIKIR AGAR JANGAN SALAH MEMILIH KERAJAAN PADA PRU 13. SAYA KAGUM,DAN UCAP BERBANYAK TERIMA KASIH.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!