Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, July 19, 2012

GEMPARRR..!!! SYARIKAT KELUARKAN KONDOM KHAS UNTUK AHLI-AHLI PAS SAHAJA..???!!!


Kali ni aku betul-betul panasss..!!! Ada ke patut diorang ni cipta kondom khas untuk kegunaan ahli-ahli PAS..???!!! Ni yang buat aku tak puas hati nihhhhh..!!!

Dah la kaler tulisan "Hurex" tu sebijik dengan kaler rasmi PAS, kondom tu direndamkan pulak dengan air zam-zam...kononnya tak nak bagi setan ada kat kondom tu masa tengah "ehem..ehem.."!!!

Memang teruk betul la sapa yang buat kondom ni.. Aku harap PAS saman je sapa syarikat pengeluar kondom ni...memalukan PAS betullll..!!! Hisshhhhh...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!