Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, July 4, 2012

GEMPARRR..!!! PAS TAK IKTIRAF "HIJRAH" 4 ARTIS WANITA SELAGI TAK SERTAI PARTI DIORANG..??!!!

Sebenarnya, aku suka sangat tengok kalau ada artis wanita kita yang berubah imej, pakai tudung, menampakkan diorang menuju ke arah menutup aurat...lebih Islamik... 

Terbaru, 4 orang artis kita yang sudah "berhijrah" pegi umrah. Alhamdulillah...

Cuma, aku risau jugak nanti ada puak-puak PAS yang kata umrah diorang tu tak sah selagi diorang tak masuk PAS. Maklum laaaa...kalau artis yang "berhijrah", diorang perlu masuk PAS macam Aishah...baru la puak-puak PAS tu iktiraf "hijrah" diorang tu..kan? Heh! 

Anyway, kepada 4 orang artis ni...tak payah dengar la fatwa politik PAS mengarut tu...teruskan menganut agama Islam...dan tak payah menganut agama PAS....

I love Islam, but I don't love PAS...heh!

Gambar 4 Artis Wanita Tunai Umrah

Umum sedia maklum yang beberapa orang artis wanita telah menunaikan ibadah umrah baru-baru ini.

Tidak terlepas dari melakukan ibadah di rumah Allah adalah Diana Amir, Yatt Hamzah, Irma Hasmi dan Heliza Helmi.

Keempat-empat artis wanita itu telah berangkat ke tanah suci pada awal bulan Jun yang lalu.

Berikut adalah gambar-gambar yang di ambil dari laman Facebook Heliza buat tatapan para peminat mereka dan juga sebagai kenangan mereka ketika berada di sana.

Moga-moga, gambar-gambar mereka ini menambahkan lagi niat pembaca-pembaca untuk menanamkan niat menunaikan ibadah umrah atau haji di Mekah nanti. InsyaAllah.






1 comment:

Anonymous said...

dalami islam tapi jangan masuk parti politik macam Pas..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!