Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, July 28, 2012

GEMPARRR..!!! BEKAS AHLI PAS TUBUH KELAB MURTAD DI MALAYSIA..???!!!


Aku agak marah malam semalam bila aku dapat tahu mengenai kewujudan blog "Kelab Murtad Di Malaysia". Aku pun "melawat" blog terkutuk tu untuk meninjau sikap kurang ajar "binatang" pemiliknya...

Agak terkejut, aku lihat profilenya..! Dia mengaku sebagai bekas ahli "Parti Ajaran Sesat"..!!!

Aku tertanya-tanya, apakah benar dia bekas ahli PAS..???

Jadi, aku mendesak agar SKMM dan pihak berwajib menyiasat blog dan pemilik blog berkenaan dengan segera. 

So far, dia mengaku namannya "Hasan bin Mohamed Ali". Aku tak sure sama ada nama tu nama sebenarnya atau tidak. Ye la...kengkadang, menipu je kerjanya orang macam ni dan mencetus isu sensitif rakyat Malaysia...

Sebab tu aku minta SKMM siasat...!

Tapi, kalau betul la dia bekas ahli PAS, maka rasanya parti politik yang kononnya "paling Islam di muka bumi Allah" itu perlu jawab isu ini. Kenapa ahlinya jadi begitu..??? Heh!

2 comments:

Anonymous said...

kelab ini hanya nak permainkan hassan ali. pembangkang marah kat hassan ali kononnya dia ni doktor pakar akidah. pas memang pelik, bila ada orang nak selamatkan akidah, marah kerana dengan menyelamatkan akidah menyebabkan orang mempersoalkan kerja pas. pas dak tak peduli semua ni kerana asyik nak jadi PM

Anonymous said...

kemungkinaan besar mangkuk ini mengarang cerita bagi memanaskan suwasana pemikiraan orang Islam yang membacanya,sisat dulu kebenaraan cerita ini.sekarang ini banyak dajjal yang terbit di-bumi Malaysia ini bagi memecah belahkan perpaduan/memesongkan otak yang lemah dan kabur?.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!