Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Barisan Exco Kerajaan Negeri Kedah

Tuesday, July 10, 2012

GAMBAR ADIK COMEL TERPANAS DARI KEDAH...!!! PAS TAK TAHAN PUNYA..!!!


Aku percaya...memang terbeliak bijik mata puak-puak PAS tengok gambar adik comel nihhh..!!! Heh!

Sejuk mata memandang, kan? Apa depa ingat PAS saja yang solat? Heh! UMNO asuh dari kecik lagi untuk bersolat...kan?

Semoga adik comel ni akan menjadi srikandi pembela Islam, Melayu dan Tanah Melayu dari diserahkan PAS kepada DAP laknatullah alaihim...

Bukan aku tak tahu...puak-puak PAS Kedah (kecuali Azizan Razak) dah lama plan nak bagi Kedah kat DAP..heh! Kat Kuala Kedah dan Alor Setar dah berlambak dah bukti...!!! 

1 comment:

Anonymous said...

Solat tu baik dan sepatutnya disemai dari peringkat awal lagi, tetapi sajadah yang digunakan itu kurang elok. Ada baiknya sikecil ini diasuh supaya menggunakan sajadah yang bersih, maksud saya tidak punyai gambar atau corak kerana ianya boleh mengganggu sembahyang. Apa tidaknya, sekiranya punyai gambar, maka akan berkhayallah nanti dengan gambar dan coraknya (distraction).