Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, July 24, 2012

EKSKLUSIF TERPANAS DARI KEDAH..!!! AZIZAN BAKAL DITUMBANGKAN BEBERAPA JAM LAGI..???!!!


Sebagaimana yang dijanjikan, aku terpaksa juga ceritakan perkara ni kepada korang semua. Azizan Razak adalah subjek utama dalam cerita aku ni...jadi aku nak korang baca betul-betul...

Sumber aku baru-baru ni ada cerita kat aku tentang cara Azizan bahagi-bahagikan projek Kerajaan PAS Kedah. Khabarnya, projek-projek tu bernilai ratusan juta ringgit..!!!

Nak tahu dia beri pada siapa? Bukan pada Phahrolrazi dan bukan pada Amiruddin. Dan jauh sekali mahu diberikan Azizan pada Hamdan, Ismail Salleh atau Taulan...

Sumber memberitahu bahawa banyak projek mewah dari Kerajaan PAS Kedah telah diberikan kepada adik beradik Azizan sendiri. Banyak wehhh..!!!

Projek-projek berkenaan termasuklah konsesi tarah balak di satu kawasan yang luassss..!!! Heh! Kaya la sapa yang ada pertalian darah dengan Azizan lepas ni...

Selain itu, ada juga projek-projek mewah lain yang diberikan pada saudara-maranya. Heh! Okay la tu...sepenggal PAS perintah Kedah, depa kaut habis sumber alam di Kedah ni bawak balik rumah depaaaa..!!! Heh!

Aku tak sure sama ada Azizan nak mengaku atau tidak. Tapi cuba hangpa pi tanya dia. Heh! Dia berani mengaku tak? Jangan harap la dia nak mengakuuuuu..!!! Biasa laaa...puak-puak PAS kan "telusssss.."!

Aku harap puak-puak PAS kat Kedah, terutamanya cybertroopers PAS kat Kedah ni jangan marah-marah kat Azizan yang membahagi-bahagikan sumber kekayaan di negeri Kedah ni di kalangan keluarganya saja...maklum la..PAS memang perangai lagu tu...heh!

Aku cabar Azizan untuk balas dakwaan aku ni. Tu pun kalau dia boleh bernafas dan tak diserang "heart attack" laaaa...Harap Sanusi Setpol sediakan "strecher" awal-awal...aku risau Azizan tumbang saja...heh!

Amacam? Berani Azizan atau Sanusi Setpol jawab dan sangkal dakwaan aku ni? Heh!

6 comments:

Anak Lenggong said...

Dia tau kalau tak sebat sekarang...bila lagi..next pilihanraya belum tentu dia menang ataupun masih jadi MB

Madam Roxa said...

Mana dia berita terkini Atok Azizan, kata pukoi 3 ada breaking news?....dok tunggu ni......

Roxa said...

Atok Azizan = Atok Nik Aziz la nih aihk....

Anonymous said...

btl ke..! ? mane buktinye jgn sdp cakap je.......

Anonymous said...

Lu xyah nk backup sgt la der.. Pegi la terjun lombong dgn "ahli syurga" lu tu.. Phuii... Camni entah2 masuk neraka pon xlayak.. Main2 nama islam..

Anonymous said...

Bagi le bukti. Jgn main cakap saja. Bulan Ramadan Beb

Bila Kak Su Bersuara... Heh!