Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Wednesday, July 11, 2012

EKSKLUSIF OPS PUSAT HIBURAN KEDAH..!!! SIAPA GADIS MELAYU INI...??!!! Part II


Ini ialah gadis yang aku percaya dia Melayu dan bekerja di pusat hiburan tu. Nama manjanya Fyna Erna. Ada ke Cina, Siam atau India yang pakai nama macam tu?

Kalau tak silap aku, dia kerja sebagai reception atau cashier kat situ...House Bar Of PAS Kedah..!!! Heh!

Mungkin dia sebenarnya tak mau kerja kat situ kalau boleh. Kalau bukan perniagaan yang lebih baik, mungkin dia boleh mintak kerja kat tempat lain. Tapi buat masa ni..itulah kerjanya. Kita bersangka baik je la kat dia...kesian....

Cuma aku tertanya-tanya, ada ke PAS nak tolong Fyna ni? Kalau tolong ambik dia jadikan bini nombor 3 atau 4, baik tak payah! Heh! PAS ni pantang tengok pompuan lagu ni...boleh terbang serban depa..!!!

Kat bawah ni ada lagi gambar-gambar dia...
















2 comments:

Anonymous said...

cun juga bro!....

Anonymous said...

cun ke ape? macam bapok siam aku tngok..