Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, July 10, 2012

EKSKLUSIF DARI KEDAH..!!! ADUN PAS KUBANG ROTAN LARIKAN DIRI DARI ORANG KAMPUNG SENDIRI..!!!?


Aku dapat tahu sesuatu mengenai ADUN Kubang Rotan, Nasir Mustapha, yang dikatakan terpaksa melarikan diri dari bertemu rakyat di kawasan jajahannya....

Sumber aku kata, dia dok fokus di Taman Pelangi. Taman Pelangi tu kawasan Cina. Lepas tu, dah dua minggu berturut-turut dah dia dok solat Jumaat di Masjid Zahir, masjid yang agak jauh dari rumahnya...

Persoalannya, kenapa dia tumpu di Taman Pelangi saja? Kat kawasan lain awat dia tak jaga? Rakyat Kubang Rotan kat tempat lain tu tak laku ka..?

Kenapa perlu lari dari bersolat Jumaat di dalam kariah sendiri? Kalau sekali saja di Masjid Zahir, mungkin kebetulan. Tapi sampai dua kali nihhhhh...!!! Ada yang tak kena nihhhhh....!!!

Aku dengar, Nasir cuba lari dari orang-orang kampung di Kubang Rotan yang dok merungut tak dapat bantuan dari ADUN depa bila kampung-kampung depa dilanda ribut baru-baru ni.

Bantuan yang sampai ialah dari agensi kerajaan pusat. Agensi tu berikan atap baru dan beberapa bantuan lain. Tapi setakat bagi barang saja laaa... 

Agensi kerajaan pusat dah bagi barang, patutnya Nasir perlu ajak orang kampung gotong royong perbaiki balik rumah mangsa ribut. BN dah bagi barang, PAS tolong la pasang...takkan itu pun tak boleh buat?

Yang Nasir dok lari dari rakyat pasai apa? Tak larat dah? Lagu ni mati la Azizan Razak kena maki dengan rakyat Kedah. ADUN Kubang Rotan memang tak guna! Dah tu dilantik pulak jadi Exco? Heh! Azizan jugak lagi yang kenaaaa...

3 comments:

abdhakim said...

Salam admin,adun kubang rotan ni setahu saya adalah syiah, sebab tu saya tidak hairan bilamana beliau tidak solat jumaat di kariahnya memandangkan penganut syih tidak diwajibkan solat jumaat melainkan dalam keadaan taqiyyah(berpura2).tuan2 boleh lawati blognya ybmohdnasir.blogspot.com/ dan anda akan dapati artikel2 yang berbau syiah.

Anonymous said...

Tu adun Kubang Rotan, ni adun Alor Mengkudu pun sama (Dr Ismail). Rakyat di Taman Tunku Yaakub yang berdepan dengan pengambilan tanah taman untuk landasan keretapi berkembar telah minta tolong YB mangkok hayon ni untuk berunding dgn kontraktor dan pemaju tersebut. si YB ni jangan kata mai jengok, penduduk panggil untuk perjumpaan, dia hantar setpolnya saja. akhir sekali YB ni jwb (telipon) katanya 'susah... jika berurusan dgn kontraktor/pemaju ni' alasan susah yang diberi. belum cuba dah kata susah. Yang sebenarnya ialah, yb ni tak berminat nak menolong penduduk, walaupun penyokongnya, dia hanya seronok nak berceramah dan menipu orang kampung saja.

Anonymous said...

Aaaaaahhhhhhh.... semua ADUN PAS DAN PKR macam tuuuu.... Ustaz Azizan pun cam tu jugaaak. Mesjid batu 16 kampong halam dia, tak berani pijak langsung.

Elok lah, ada geng Phahrurazi la ni dok keliling kampong di DUN Sungai Limau, topel Ustaz Azizan. Depa kata dia tak dak masa nak balik kampong. Dah bini dua, lpas tu dok sakit selalu.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!