Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, July 31, 2012

DAHI TAULAN RASUL, AZIZAN RAZAK, SANUSI SETPOL, LEMAN DAN ZUL YAHYA AKAN BERKERUT PADA JAM 12 TENGAHARI INI...!!!?

http://dukeofumno.blogspot.com/

Aku ada pengumuman untuk seluruh rakyat Kedah hari ni...dan aku rasa rakyat Kedah berhak tahu apa yang berlaku di DUN yang dikawal selia oleh EXCO AGAMA PAS KEDAH...

Susah jugak untuk mendapatkan bukti pendedahan ni...tapi aku terpaksa jugak beranikan diri untuk buktikan kebobrokan dan betapa PAS main "wayang" pada rakyat Kedah...

Nak tahu apa kisahnya? Heh! Tunggu lebih kurang pukul 1.30 tengahari ni...

InsyaAllah...segala kemungkaran dan sikap "goyang telur" PAS Kedah tu akan dibongkarkan tengahari ni...heh!

Aku tak sabar nak tengok muka Taulan Rasul, Azizan Razak, Sanusi Setpol, Leman Raja Lawak dan Zul Yahya berkerut seribu membaca pendedahan ini...heh!

Nantikan pendedahan aku dan TMK tengahri ni...heh! Zassssss..kita cantas sama diaaaa..!!! Kasi tukar balik Kedahhhh..!!!

2 comments:

Lantak Hangpa La said...

mana satu betoi nih 12 ka pukui 1.30???

Anonymous said...

ce citer..ce citer ... ce citer. Tak sabor nak tunggu

Bila Kak Su Bersuara... Heh!