Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, July 16, 2012

BUKTI CINA PAKATAN RASIS..!!! BOLEH TAK KITA PIJAK JE KEPALA DIA..?!!!

http://dukeofumno.blogspot.com/

Apahal dengan lelaki Cina ni? Pakai baju Bershit..tapi apahal poster dia berbau rasis..? Apa kena mengena bangsa Melayu dengan tuntutan pilihanraya yang bersih..?

Ni la contoh dan bukti yang menunjukkan Cina dari Pakatan Haram yang tinggi semangat perkaumannya, tebal sifat rasis, chauvinis ultra kiasu..!!!

Woi Ah Chai..!!! Lu nak mampos ke? Nak kena tibai..??? Lu nak perang ke apa dengan Melayu? Lu tahu tak lu pijak atas tanah apa? Tahu tak nama Malaysia ni sebelum ditukar..? 

Pernah dengar nama "Tanah Melayu"?????!!!!

Setahu aku, himpunan Bershit ni menuntut pilihanraya yang bersih (memang dah bersih pun, nak tuntut apa lagi???).

Jadi, gua nak pesan kat lu Ah Chai.. Lu jangan nak cari pasal..!!! Gua tak kisah la lu nak sokong Bershit ke..lu nak kena sontot dengan Anwar ke...lu nak sontot Ambiga ke...itu lu punya hal laaa..

Tapi apahal lu sentuh sentimen perkauman..? Lu nak kena terajang ke? Lu nak rasa penangan Melayu? Pernah kenal erti perkataan "AMOK"? Lu nak rasa..? Emmm..? Nak?

3 comments:

Anonymous said...

Jangan marah. Cina sial ni tunjukkan poster tu pada Melayu2Bershit yang berperangai macam lembu semasa demo. Kesian betul. Cina sial ni kata mereka lembu pun mereka tak kisah.

Cuba kita dedahkan identiti Cina sial ni. Aku nak tahu juga asal usul dia yang kurang ajar sangat. Puki mak dia ... Haram jadah betul.

datuksiron said...

Budak Cina ni perlu disembunyikan cepat. Jelas dia rasis, mencabar Melayu dan menghasut. Bahaya ni jika dibiarkan... Polis perlu ambil tindakan tegas, cepat dan betul supaya tidak berlaku perkara seperti ini. Jelas sangat mencabar ni....berani dia....

Anonymous said...

masaalah nya melayu hampehh Pas/Pkr yg hari2 jilat pungkoq cina ni.. sbb tu cina dah besar kepala..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!