Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, June 10, 2012

PERHATIAN PENTING UNTUK SEMUA RAKYAT KEDAHHH..!!!

Kepada semua rakyat Kedah, aku minta semua duduk depan TV malam ni dan bukak Buletin Utama...

Ada cerita pasal Kedah..dalam segmen Aduan Rakyat...

Ni  bukan pasal politik...tapi realiti cara Azizan "buat kerja cara Islam"...

Tengok la sendiri macamana "bijak" dia buat duit....

Rakyat Kedah merasa ke duit tu?

Hutan balak dia tebas habis atas nama Ladang Sejahtera..tapi kenapa penduduk kampung di Baling tu tak "sejahtera" pun?

Hangpa tengok sendiri...baru tauuuu...tu bukan tipu tu..betoi semuanya...

Dan yang paling penting..aku yang bongkar isu tuuu...heh! 

2 comments:

Anonymous said...

MB Pas mmg org berilmu tinggi dan bijak tadbir negeri,org ilmu tinggi ni dah tau bila nak sapu dan bila nak makan.inilah masanya lps ni dah tak dpt....

Anonymous said...

Biar Fitnah SETINGGI GUNUNG...

PAS tetap di hati.....tak takut ker
sebar perkara yg belum tentu betul nie....???

Susah nak minta maaf ngan Tuan punya badan nanti kalau dia tak buat....

Bila Kak Su Bersuara... Heh!