Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, June 21, 2012

PERHATIAN KEPADA SEMUA GLC-GLC...KORANG KENAL TAK "INTERNATIONAL PR FIRM" NI..?

Semalam aku ada sebut pasal "INTERNATIONAL PR FIRM" yang dok bolot banyak kontrak-kontrak lumayan dari GLC-GLC, tapi tak buat kerja dan makan kontrak buta..!!! Klik kat sini untuk posting semalam.

Ramai jugak yang call aku bertanyakan nama 'INTERNATIONAL PR FIRM" tu sama ada sama atau tidak dengan FIRM yang diorang bengang sangat tu...Aku jawab..YES..!

Apa lagi, makin hangat la diorang kutuk INTERNATIONAL PR FIRM tu..! Heh!

Rupa-rupanya, aku dapat tahu bahawa salah seorang dari bekas pegawai "INTERNATIONAL PR FIRM" tu dah bekerja dengan agensi Kerajaan yang mengendalikan banyak kontrak-kontrak lumayan GLC..!

Padanlah INTERNATIONAL PR FIRM tu dapat banyak kontrak dari GLC..!!! Diorang jual nama "INTERNATIONAL" tu untuk dapatkan kontrak dari GLC dengan bantuan yang dipercayai diberikan oleh bekas staff FIRM tu...Cheisssss..!!!

Padahal, satu haram pun diorang tak pandai buat. Nak kata pandai handle PR, tak pun! Kalau diorang pandai PR, takkan la ramai pihak yang deal dengan GLC-GLC tu bengang dan maki hamun diorang?

Sampai ada yang hantar surat mengadu kat GLC dan maki hamun INTERNATIONAL PR FIRM tu bebbbb..! Heh! Aku rasa, tak pernah lagi la ada PR Firm yang kena lanyak macam tu bebbb..!

Sebab tu aku kata, GLC-GLC ni patut nyahkan INTERNATIONAL PR FIRM tu dari terus menghabiskan duit rakyat..!!!

Aku takkan marah kalau diorang perform dan buat kerja berbaloi dengan kontrak lumayan diorang tu. Tapi kalau isu dan info pasal GLC tu pun diorang tak tahu, baik terajang je keluar dari terus mengabihkan borehhhh...!!!

Tak pelik ke bila Pakatan Haram dok serang sesuatu GLC, tapi INTERNATIONAL PR FIRM tu buat bodohhhhh je? Macam harammm..kan?

1 comment:

Aloq Laloq said...

Salam tn blogger,

Mohon sudi kiranya link blog aloqlaloq.blogspot.com ke blog handal tuan ini. Tk.

Aloqlaloq

Bila Kak Su Bersuara... Heh!