Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, June 15, 2012

PENGUMUMAN PEDAS UNTUK AZIZAN RAZAK, CEO PMBKed DAN SANUSI SETPOL..!!!

Ni CEO PMBKed yang nak cover Azizan tuuu...
Kali ni aku tujukan khas kepada semua WARGA PERBADANAN MENTERI BESAR PAS KEDAH (PMBKed), khususnya kepada CEOnya, Datuk Shabudin, Sanusi Setpol MB Kedah, MB Kedah, Azizan Razak dan Exco-Exconya..Serta semua rakyat Kedah yang berminat mengenai...

KERAKUSAN PAS KEDAH BALUN BALAK DI GUNUNG INAS...
Seronok main-main jadi MB nooo...lepas ni menjawab la dalam kuburrr..!!!

Baru-baru ni CEO PMBKed ada jawab dalam press conference pasal isu ni..lama video tu...15 minit..

Dan semalam aku janji nak bagi respon aku kepada video tu...aku akan titik hujah dia satu persatu...kan? Heh..!!!
Ni la Sanusi Setpol Azizan Razak...pakai tie wooo...dia tak tau aku berpeluh dengaq rintihan rakyat..!!!

So...tunggu...entry tu akan disiarkan PADA JAM 3 PETANG INI di blog aku ni...

Aku bagi tau awal-awal ni supaya CEO dan MB Kedah ready awal-awal depan PC masing-masing..so lepas ni depa boleh discuss DEPA NAK TIPU APA PULAK KAT RAKYAT LEPAS NI...

So..aku bagi depa time untuk bersedia lebih awal...NANTIKAN PADA JAM 3 PETANG NI...

HEH..!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!