Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, June 15, 2012

PENGUMUMAN KEPADA CEO PMBKed, MB KEDAH DAN RAKYAT KEDAH...


Woppppsss..aku nak buat sikit pengumuman pasal RESPON AKU TENTANG VIDEO 15 MINIT JAWAPAN CEO PMBKed MENGENAI BALAK DI GUNUNG INAS kat Baling tu...

Aku dengar puak-puak Wisma Darulaman, PMBKed dan puak-puak PAS tak sabar-sabar nak baca respon aku tu...hahahahahahhaaaa...!!!

Oleh kerana demikian...aku akan beri EXTRA MASA untuk depa prepare diri depa untuk berhadapan dengan respon aku tu....heh!

So, aku akan publish respon aku tu pada jam 8.30 malam ni...waktu perdana...bagi semua orang baca sekali ramai-ramai...heh!

INGAT...PUKUL 8.30 MALAM NI...LEPAS TENGOK BULETIN UTAMA HEADLINES...standby depan PC...heh!

Siap la depa malam ni...berpeluh laaaaa..!!! Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!