Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, June 27, 2012

PANASSS DARI KEDAH..!!! WAKIL PERIBADI ADUN PAS DITAHAN POLIS..!!!

Aku dapat maklumat dari puak-puak PAS Kedah yang dah tak tahan dengan ADUN Kubang Rotan, Nasir Mustafa, mengenai salah seorang wakil peribadinya yang telah ditahan polis kerana menipu wang rakyat..!!!

Lelaki itu berbangsa Cina. Namanya Lim Cheng K**g (LCK), I/C no. 4602*302*089, telah ditahan dibawah seksyen 420 yang membabitkan kesalahan menipu.

Sumber memberitahu bahawa 5 laporan polis telah dibuat terhadapnya sebelum ini atas dakwaan MENGUTIP WANG sebanyak RM2,000 DARI ORANG RAMAI dan berbohong mengenai sebuah projek perumahan kos rendah di kawasan Mergong.

Gila! Cina ni tipu duit orang-orang susah kat Kedah..?!!!

Orang macam tu pun Nasir Mustaffa boleh lantik jadi wakil peribadi ke? Atau memang LCK tu diarahkan oleh Nasir untuk tipu dan rompak duit rakyat?

Aku hairan. Punya banyak duit depa sapu balak dan duit peruntukan jalan dari kerajaan pusat, itu pun tak cukup lagi? Depa balun pulak duit rakyat..?!!!

Mentang-mentang la kuasa ada pada tangan depa, depa "pediah" cukup-cukup! Depa kumpul kekayaan hasil airmata rakyat! Tergamak depa buat lagu ni...ni ke cara Islam? Atau ini hanya cara PAS dan tiada kena mengena dengan Islam..?

1 comment:

freekedah said...

depa ni semua 2 x 5. masuk politik bukan pasai rakyat tapi pasai duit. habih semua depa nak sapu.

Boh pi sapa pun kat kedah ni depa kerja sapu saja.

Ini semua salah pengundi! jakun!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!