Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, June 14, 2012

PANASSS DARI KEDAH..!!! CEO PMBKed TUNGGU MASA SAJA UNTUK DIBALUN..!!!


Baiiii..!!! Aku dah tengok jawapan CEO Perbadanan MB Kedah, Dato' Shahbudin pasal aktiviti pembalakan di Gunung Inas tu...heh!

Haahahahahahaaaa..!!! Hangpa tunggu sat...Aku akan jawab dalam masa terdekat..!!! Heh! Kalau setakat jawab kat opis...tapi tak turun padang..tak tengok dan alami sendiri kat kawasan balak Gunung Inas tu...sapa pun boleh komennn..!!!

Tapi aku dan geng-geng aku ada naik dan pi sendiri tengok...hangpa tunggu ja...!!!

Siap la CEO tu...kalau depan wartawan tu boleh la dia auta...depa bukan naik tengok tempat tu pun..depa pi sampai takat Lata Celak ja...hehehehehehe...!!!

Tunggu...aku balun cukup-cukup semua jawapan bangang yang dia bagi tu...heh!

1 comment:

Bingai @ Bangang said...

balun! jangan tak balun!
bila lagi bro?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!