Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, June 2, 2012

LAWAK PAGI INI...KADIAQ DAH MASUK PAS...?!!!


Semalam, aku nampak Kadiaq pi Himpunan Hijau Ke Stadium Darulaman...tapi dia tak pakai bow tie macam biasa...dia pakai songkok dan berbaju Melayu...

Ada budak PAS tu kata.."Tu Kadiaq tu...dia tertinggal bow tie kat rumah ke?"...bunyi sindiran...

Kawan dia menyampuk..."Aku dengar dia pakai bow tie tadi..tapi bila Azizan jegil biji mata kata dia...terus dia tukar pakai baju Melayu.." heh!

Tu la yang aku dengaq semalam...

Errr..actually semalam aku menyusup masuk ke himpunan tu... lecah! Habis kasut aku kena selut..aku dok berdiri tengah padang semalam...

Nak tahu apa cerita yang aku dapat semalam? Heh...takpa..baca dulu apa yang kawan-kawan aku cerita...nanti aku cerita pulak dari kaca mata aku...gambaq pun ada...heh!

2 comments:

Anonymous said...

hohoha..raja "bao tiek"

Anonymous said...

elok jugak kalau kadiaq masuk PAS..boleh la belajaq semayang cara nik aziz.....kadiaq tu bukan berapa reti semayang.....

Bila Kak Su Bersuara... Heh!