Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, June 4, 2012

HIMPUNAN HIJAU 100K: CUKUP KE 100K? ATAU NAK AKU TAMBAH LAGI 200K?

Memang ramai..memang penuh stadium...tapi cukup ke 100,000 orang? Heh!
Aku dengar, ramai puak-puak PAS yang marah bila dikatakan hanya 50,000 orang saja. Depa kata yang datang ke Himpunan Hijau Ke Putrajaya di Stadium Darulaman malam tu ramai sangat..!!!

Puak-puak PAS tu kata jumlah yang mai ke stadium malam tu berjumlah "ratusan ribu"..!!! Tu diaaaa...!!! Ramai sungguh..!!! Depa la yang kata...

Paling best, siapa saya yang kata jumlah kehadiran di bawah 100,000 maka dia akan di cop sebagai tukang fitnah, penipu, pembohong dan cuba nak memburuk-burukkan PAS...

Ye ke? Heh..!!! Betul ke yang datang ke Himpunan Hijau tu berjumlah 100,000? Ratusan ribu..???

Nak tahu jumlah sebenar? Tunggu pada jam 12 tengahari ni...aku bagi JAWAPAN EKSKLUSIF JUMLAH SEBENAR YANG HADIR TU CUKUP ATAU TIDAK 100,000 ORANG...heh!

Tunggu...!!! Aku kasi fakta sekali..!!! DAN PALING PENTING...AKU CABAR SEMUA ORANG , PAS, MAHFUZ OMAR "THE BODOH MAN", PAK SAMAD JANGGUT" DAN SEMUA KEPIMPINAN PAS YANG OTAKNYA SETARAF MAHFUZ OMAR..!!! HEH!

Tu pu kalau depa berani dan ada teloq nak terima kenyataan la...kan..? Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!