Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, June 29, 2012

GEMPARRR..!!! MAJLIS AGAMA ISLAM KEDAH TAHAN ANWAR BERI TAZKIRAH DI SG PETANI..???!!!

Aku dapat tahu bahawa Anwar yang kehilangan jam tangan OMEGA akan berada di Sg Petani hari ini. Heh! Memang cari pasal la masuk Kedahhhh...

Aku dapat tahu bahawa dia akan menyampaikan "tazkirah maghrib" di sebuah masjid di Taman Ria, Sg Petani nanti...

Jadi, aku nak tanya MAJLIS AGAMA ISLAM KEDAH (MAIK)...

1. Anwar tu dah dapat TAULIAH dari MAIK ke belum..??? Kalau belum, jangan la MAIK duduk dia pulak. Kang nanti lain pulak yang di ajar Anwar kat masjid tu. Kalau dia kata langgan "China doll" tu sunat muakkad nanti camana..???

2. Siapa imam masjid yang bertanggungjawab bagi Anwar buat tazkirah kat masjid di Taman Ria tu? MAIK diamkan diri saja ke? Patutnya, hubungi la imam tu..dan kalau dia degil ambil la tindakan..!

3. Aku nak tanya, apa kandungan tazkirah Anwar? Setahu aku, Anwar bukan lulusan dari jurusan agama. Dia tak mengaji pondok pun dulu. Cuma dia bekas presiden ABIM saja.. tu pun belajar sekerat-sekarat...tak abisssss..! Dah tu camana pulak dia layak bagi tazkirah?

4. Tazkirah atau "ceramah politik"? Siapa boleh jamin Anwar tak sebut berbaur politik kat dalam tazkirah tu? Kalau Anwar sebut hal politik dalam masjid, maka dia kena tunjuk serta merta jam tangan OMEGA tu...

5. Aku harap dengan kesempatan Anwar masuk masjid tu, aku cabar dia bermubahalah, bersumpah di depan saksi dan Al-Quran. Tu pun kalau dia berani laaaa... kalau tak berani dan tahu memang betul dia langgan China Doll, tak payah la bersumpah...susah orang Taman Ria nanti...!!!

6. Aku yakin Anwar takdak tauliah untuk bagi tazkirah di masjid di Kedah ni. Jadi, Aku cabar MAIK, kalau betul MAIK buat kerja cara Islam, maka halang Anwar di masjid di Taman Ria tu.

Sebenarnya, aku bukan marah Anwar nak berceramah di Kedah. Tapi buat la di LUAR MASJID dan jangan membabitkan rumah Allah dalam hal politiknya. Apatah lagi hal politiknya itu memang berbau busuk sejak azali...samak pun tak mampu bersihkan Anwar..!!!

2 comments:

Anonymous said...

kau nak bertazkirah apanya nuar BABI oooi..kau tu bergelumang dengan najis. totey kau tu digunakan untuk lubang najis jer.sedar la diri kau tu BABI oooiii..berpijaklah dibumi nyata..kami tau lah kau tu punya anagan2 besar melangit..berangan jer la lebih baik..kat sg buloh esok beranagan jer kau bagi arahan kat balaci balaci kau tu..heee

SERBAN HIJAU said...

APA DIA INGAT ORANG SG. PETNI SEMUA PUAK PAKATAN. HANYA YANG DAPAT MASYUK POKET SAJA YANG DOK AMPU DIA.

ORANGB SG. PETANI DAH LAMA TUNGGU DIA SAMPAI. BANYAK YANG ORANG SG. PETANI HENDAK DIA JELASKAN. SILAP JELAS,DIA TENTU KENA GALAS BAWA BALIK K.L.

BUKAN SETAKAT NAK MAI DOK JUAL UBAT KUAT MACAM DULU. SUDAH MUAK ...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!