Iklan Berbayar

Portal Berita Kedah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Saturday, June 16, 2012

BUDAK POMPUAN GATAL SERONOK DIRABA BERAMAI-RAMAI SOKONG PAKATAN HARAM..???


Youtube di atas dipercayai telah dirakam pada awal tahun 2010. Maknanya sudah lebih 2 tahun kejadian budak perempuan ni diraba beramai-ramai dan aku tak sure diorang ni di tingkatan berapa masa video ni dirakam...

Cuma, perasaan aku bercampur-campur masa tengok video ni. Marah ada, kecewa ada, geram ada, sedih ada dan rasa nak belasah orang pun ada...

Tengok pada tajuk video ni.."Budak Satu Malaysia Boleh". Pada aku, ni salah satu propaganda politik pihak pembangkang yang cuba mengaitkan slogan "1Malaysia" dan "Malaysia Boleh".

Slogan "1Malaysia" diilhamkan oleh PM, Datuk Seri Najib, dan slogan "Malaysia Boleh" diilhamkan oleh mantan PM, Tun M.

Tapi pada aku, base on sejarah, laporan, skandal dan gossip salah laku seks di negara ini sering mengaitkan pelakuan tidak senonoh tu dengan ramai pemimpin pembangkang.

Kalau sebut hal "main dengan bini orang", kita akan ingat Anwar dan Mat Sabu. Kalau "main dengan jantan", kita akan terbayang Anwar. Kalau sebut "bapa ayam" dan "rumah urut", kita akan teringat Ronnie Liu...

Actuallu, ramai lagi pemimpin pembangkang yang terlibat, cuma aku malas nak sebut keaiban diorang kat sini...

So, rasanya tajuknya tu tak sesuai laaaa...tak cerminkan sesuatu yang wajar pun...

Yang membuatkan aku marah ialah budak pompuan miang dan bebudak jantan kurang ajar tu. Takdak maruahhhh..!!! 

Aku nak tanya "generasi muda" yang kononnya sekarang ni sokong sangat pihak Pakatan Haram tu"...Perangai korang memang macam ni ke?

No comments: