Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, June 13, 2012

APA YANG BEST SANGAT CERITA BENDA DALAM KAIN ANWAR - SHAMSIDAR TU..?

Kadang-kadang, aku dah bosan nak cerita pasal Anwar. Ya, dia memang teruk. Dia memang "belasah" jantan betina, tak kira depan ke belakang ke..dia balun serupa juga...Tu aku tahu...dah banyak dah bukti dan cerita yang aku tengok dan baca. Itu fakta...

So what? Apa yang best sangat cerita pasal peribadi Anwar? Sengaja nak dedahkan pekung peribadi dia? Seronok sangat dedahkan cerita-cerita atas katil yang dia dok buat dengan Shamsidar tu..?

Bila Nalla keluarkan bukti dan kasi video tape "ais krim", maka ramai la yang serbu Nalla nak dapat cerita. Macam tu jugak yang berlaku kat Eskay dan sebagainya...

So what? Anwar sodom bontot Saiful. So what? Semua orang dah tahu kes tu...

Bila diceritakan semua tu berulang-ulang kali, aku rasa dah bosan pulak...lagi pun orang dah tahu sapa binatang yang bernama Anwar tu...

Rasanya, orang yang paling dekat dengan Anwar, iaitu Kak Wan, pun tahu tentang rahsia suami dia tu. Rahsia tu dah bukan rahsia lagi dah...cuma takkan la Kak Wan tergamak nak mengaku benda "dalam kain" dia suami isteri pulak...kan?

Takpe la...kalau sesapa nak cerita pasal Anwar lagi..aku tak kisah...aku tak larang pun. Tu hak masing-masing la kan...blog masing-masing la kan....

Cuma, bila dah tahu sapa Anwar tu...tu la orang yang puak-puak Pakatan Haram nak jadikan PM tu...tu pun kalau depa menang PRU 13 ni la kan...

Errr..layak ke orang macam tu jadi PM? Korang tak malu ke PM korang tu takde moral..takde akhlak macam tu? 

Korang bercakap pasal akhlak...tapi nak angkat orang tak berakhlak jadi PM...ada akal ke?

Entah la...pada aku...Anwar tu jadi ketua darjah 5 anggur pun  tak layak. Inikan pula jadi PM. Aku tak tahu la apa pandangan korang...tapi Anwar memang binatang bagi aku...

Sebab...kalau Anwar manusia...dia takkan bersikap macam tu...kan? Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!