Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, May 6, 2012

TERKINI..!!! PEMIMPIN PAS SOKONG AZMIN DERHAKA PADA IBU KANDUNGNYA..???

Dalam Islam, dosa derhaka kepada ibu adalah dikategorikan sebagai dosa besar. Malah aku percaya, setiap umat Islam tahu bahawa mengucapkan "uh!" sekali pun pada ibu, maka ia dianggap dosa. 

Apatah lagi menyebabkan seorang ibu mengalirkan airmata, sudah tentu lebih berat dosanya...

Dengan tangisan dan hancurnya hati Mak Tom semalam setelah diderhakai oleh Azmin Ali, aku nak tengok macamana para pemimpin PAS Pis Pus nak pertahankan penderhakaan Azmin...

Apa Nik Aziz nak kata?

Apa Hadi nak kata?

Apa Mat Sabu nak kata?

Apa Salahuddin nak kata?

Apa Mahfooozz...err..Mahfuz tak payah kata apa-apa lah. Kata-kata dia tu semuanya mengarut dan bodoh belaka ikut sedap mulut mak bapak dia jaaa...!

Nak jugak aku dengar apa kata depa bila mak Azmin sendiri melabelkan Azmin sebagai penderhaka!

2 comments:

Anonymous said...

ape lai nok kate, umno punya kerjale tak pong mok dia ynag dehaka pasal tak rotan azmin masa kecik2 dulu

Anonymous said...

wali selipar kan boleh boleh ampunkan dosa dia.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!