Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, May 24, 2012

RAHSIA YANG AKU NAK SAMPAIKAN KEPADA RAKYAT KEDAH PAGI INI IALAH....

Sebagaimana yang aku janjikan semalam, tepat pada lebih kurang jam 9 pagi ni, aku akan dedahkan rahsia kenapa aku suruh stanby benda-benda yang berwarna merah, kan?

So...aku tepati la janji tu...nanti hangpa tuduh aku munafik pulak...kan? Heh! Bahaya wooo...

Well, hangpa semua dah pakai ka benda-benda kaler merah tu? Baguihhhh...

Bukan apa...hari ni aku nak maklumkan bahawa UMNO Kedah mengadakan kempen 'GELOMBANG MERAH' di seluruh Kedah di mana seluruh penyokong dan rakyat negeri ini digalakkan memakai pakai merah atau apa-apa benda yang kaler MERAH...heh!

So...terima kasih la sebab sokong UMNO/BN...sama-sama la kita tukar balik kerajaan Kedah ni kepada UMNO/BN...bukan apa...PAS ni cakap ja lebih..tapi tak tau buat kerja pun...

Sebelum Kedah ni lingkup teruk tak boleh nak repair dah...lebih baik kita tukar ke BN balik..! Heh!

1 comment:

Anonymous said...

Weyy..ape daaa..aku sokong BN mcm mana ni? Kan BN warna Biru? waa..waaa..!! Nati masa mengundi tak ada yg warna merah aku pangkah yg ada sikit merah boleh ke? hehehehe...DAP ada warna merah tak? hahaha..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!