Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 23, 2012

PENGUMUMAN UNTUK SELURUH RAKYAT KEDAH..!!! MESTI BACA...!!!


Well...pesanan ini hanya untuk orang Kedah...rakyat Kedah...anak Kedah...pelancong di Kedah dan mereka-mereka yang cintakan Kedah sahaja...

Kalau rasa tak termasuk dalam golongan yang aku kata tu...boleh jugak join baca...dan kalau rasa nak buat apa yang aku sarankan ni...maka sangat-sangatlah dialukan...

Aku sarankan satu perkara untuk hangpa lakukan hari ini...iaitu...

SEDIAKAN SEBARANG BENTUK PEMAKAIAN BERWARNA MERAH..SAMA ADA BAJU, SELUAR, SAPU TANGAN, CAP, BEG, STOKIN, JAM, TUDUNG, BAJU DALAM, SELUAR DALAM, KASUT, KERETA, PEN...

DAN SEBARANG BENDA ATAU APA PUN SEKALI...

ASALKAN BERWARNA MERAH...

Itu saranan aku dan kalau ada benda-benda warna merah tu...maka letakkan di satu sudut yang senang dinampak...

Aku akan beritahu apa yang patut anda semua lakukan dengan semua benda-benda berwarna merah itu tepat pada jam 9 PAGI, ESOK..! Jadi tunggu jam 9 pagi, esok lah untuk tindakan susulan...heh!

Tungguuu..!!! DAN CARI BENDA-BENDA MERAH TU AWAL-AWAL...PREPARE...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!